۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۵۸۲۲۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

تصویب نام‌گذاری بزرگراه ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی

تصویب نام‌گذاری بزرگراه ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی
اصفهان ـ سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب نام گذاری بزرگراه ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، در خصوص جزئیات جلسه علنی صد و سی و چهارم شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به ایام هفتمین روز شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهان، در ابتدای جلسه امروز در خدمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بودیم و در مراسمی یاد این شهدای عزیز گرامی داشته باشد.

وی با اشاره به لوایح بررسی شده در جلسه امروز تصریح کرد: لایحه دو فوریتی نام گذاری اتوبان ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی بررسی شد. با پیشنهاداتی که داده شد از پل شهید طیاره تا ورودی فرودگاه اصفهان به انضمام تقاطع غیرهمسطحی که به زودی مقابل حصه کلنگ زنی خواهد شد به نام شهید رئیسی نام گذاری و این لایحه به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: لایحه دو فوریتی در خصوص تمدید بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی و پرداخت مطالبات شهرداری توسط مردم بررسی شد که تا 28 اسفند تمدید و همه مراجعات را دربربگیرد. 

وی بیان کرد: لایحه دو فوریتی خرید تجهیزات سازمان پسماند بررسی شد، یک فوریت این لایحه تصویب شد تا در یک هفته بررسی لازم صورت گیرد و هفته آینده در صحن علنی شورا مطرح گردد.

صالحی گفت: همچنین امروز لایحه توافق ملکی واگذاری ملکی در طرح عمرانی خیابان مشتاق دوم بررسی و به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در جلسه امروز آر اف پی پروژه پژوهشی به روز رسانی طرح جامع عملیاتی مدیریت یکپارچه پسماند عادی شهر امروز بررسی شد و به تصویب اعضا رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امروز لایحه مساعدت در صدور گواهی عدم خلاف و پرداخت بدهی‌های ساختمانی مربوط به یک مرکز خیریه در منطقه 15 بررسی شد و با توضیحات ارائه شده به تصویب اعضا رسید./1304/

ارسال نظرات