۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۶۰۱۲۹
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

اهالی سرپل ذهاب همیشه در انتخابات حماسه ساز بوده اند

اهالی سرپل ذهاب همیشه در انتخابات حماسه ساز بوده اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: طبق آمار انتخابات ادوار گذشته همواره مردم این شهرستان که شامل برادران اهل تسنن و اهل تشیع و اهل حق می‌باشند در انتخابات حضوری چشمگیر و حماسه ساز داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در نشست با جمعی از طلاب شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهار داشت: مردم کرمانشاه چه مردم اهل سنت و چه مردم اهل تشیع همواره در انتخابات حضور چشمگیری داشته‌اند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: طبق آمار انتخابات ادوار گذشته همواره مردم این شهرستان که شامل برادران اهل تسنن و اهل تشیع و اهل حق می‌باشند در انتخابات حضوری چشمگیر و حماسه ساز داشته‌اند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه اصل انتخابات بر مشارکت آن می‌باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر ویژه‌ای که دارند تاکید می‌فرمایند که اصل در انتخابات مشارکت پرشور مردم می‌باشد بنابراین همه ما با تاسی به کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه پیش رو وظیفه داریم در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به نامزد اصلح خود رای دهیم.

حجت الاسلام ساداتی تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در انتخابات همانگونه که بیان شد مشارکت پرشور و البته آگاهانه است زیرا در صورتی که سطح مشارکت پایین بیاید دشمنان می‌توانند از آن برای خود فرصت سازی نمایند و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود علیه این نظام به راه بیندازند که این یعنی فتنه علیه این انقلاب و ملت.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برخی از کسانی که با این نظام اسلامی و مردمی زاویه دارند در بیانات خود چه در تریبون‌های عمومی و چه در رسانه‌های شخصی و غیر دولتی همواره تلاش دارند که این گونه القا کنند که در کشور ما اقلیت‌های مذهبی و دینی در حاشیه قرار دارند که در پاسخ این افراد باید گفت هرگز این چنین نبوده و نیست و هر کسی که در این مرزبوم زندگی می‌کند ایرانی است و به اندازه دیگر هم وطنان از این سرزمین و آب و خاک سهم دارد.

حجت الاسلام ساداتی در پایان سخنان خود یادآور شد: وعده همه ما برای حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشتم تیر ماه خواهد بود و یقین داریم که برادران اهل سنت و اهل تشیع با یک وحدت و انسجام ویژه حماسه ای دیگر در تاریخ سیاسی این انقلاب و نظام رقم خواهند زد./1400/

ارسال نظرات