۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۶۰۴۰
مدیر مؤسسه پاسخ‌گویی به شبهات منیر:

تنها مرکز پاسخ‌گویی به شبهات آذربایجان شرقی مکان مناسبی ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه پاسخگویی به شبهات منیر گفت: تنها مرکز پاسخ‌گویی به شبهات دینی در آذربایجان شرقی مکان مناسبی برای گسترش فعالیت‌های خود ندارد.
پاسخگويي


حجت الاسلام رضا دهقانی، مدیر مؤسسه پاسخگویی به شبهات منیر تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مؤسسه غیردولتی به همت جمعی طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان راه اندازی شده که بدون دریافت هرگونه مساعدت مالی از نهادها به فعالیت مشغول است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال روزافزون مردم متدین استان به ویژه شهر تبریز از فعالیت این مؤسسه، نیازمند گسترش فعالیت ها هستیم که این مسأله نیازمند توسعه فضای ساختاری آن است.

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: هم اکنون محل این مؤسسه در زیرزمین مسجد نظیروندی واقع شده که برای فعالیت های چشمگیر این مرکز مناسب نیست، البته تلاش هایی برای تامین مکان بهتر و بزرگتر‌ صورت گرفته که به علت محدودیت منابع مالی به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان این‌که درصدد راه اندازی سیستم پاسخ‌گویی به شبهات دینی از راه پیامک هستیم، گفت: هم اکنون به علت کمبود بودجه، طلاب و روحانیان این مرکز تنها به صورت تلفنی و حضوری ارائه خدمات می‌دهند که در صورت تأمین منابع لازم سیستم پیامک نیز راه اندازی خواهد شد.

مدیر مؤسسه پاسخ‌گویی به شبهات منیر در ادامه تصریح کرد: شماره تلفن‌های 4419222 و 4418222 0411 همه روزه از ساعت هشت صبح تا اذان مغرب و عشا آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی شهروندان است.

وی در ادامه از برگزاری سلسله جلسات روان‌شناسی و ازدواج برای زوج‌های جوان خبر داد و گفت: انتشار کتب مرتبط با جلسات آموزشی از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه فرهنگی و مذهبی است./935/پ202/س

ارسال نظرات