۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۶۰۴۸۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سرنوشت آینده خود را تعیین کنند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سرنوشت آینده خود را تعیین کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: به آنهایی که هنوز برای رای دادن تصمیم نگرفته اند سفارش کرد با حضور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح سرنوشت آینده خودش را خودش تعیین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز با حضور در پای صندوق رای و انتخابت رئیس جمهور اصلح در شعبه آستان مقدس امامزاده سلطام امیر احمد فرزند جواد الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امروز بعد از شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید ملت عظیم الشان ایران با قصد غربت به پای صندوق‌های رای آمده تا راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

وی با قرائت دعای «رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنا وَ هَبْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ‌» ابراز امیدواری کرد: از مسیر ولایت امیرمومنان (ع) و ولایت فقیه و عزت جمهوری اسلامی ایران منحرف نشویم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به آنهایی که هنوز برای رای دادن تصمیم نگرفته اند سفارش کرد با حضور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح سرنوشت آینده خودش را خودش تعیین کند.

به گفته وی کسی که رای نمی‌دهد به این معنی است که حاضر نیست سرونوشت خودش را خودش را تعیین کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امروز ملت عظیم الشان ایران در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا آینده خودشان را با تبعیت از رهبری و امام و شهدا تضمین کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات