۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۷۶۱۲۸۶

پیام مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخاب پزشکیان

پیام مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخاب پزشکیان
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد:

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی باردیگر جهانیان را خیره کرده و با انتخاب رئیس جمهوری مردمی، صادق و دلسوز، چشم‌انداز جدیدی را برای اداره کشور رقم زدند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و برای ایشان و ملت ایران سربلندی و موفقیت روزافزون را آرزومندیم.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بر اساس دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر سرمایه اجتماعی نظام است که با اقبال مردم به صندوق‌های رأی، الفت، اتحاد، همبستگی، امنیت و اقتدار ملی را رقم می‌زند و توطئه‌های شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش برآب می‌کند.

همدلی امیدوار کننده آحاد ملت و جریان‌های سیاسی که با سلایق و تفاوت نگاه‌ها همراه بود از دستاورد‌های این دوره از انتخابات بود. امیدواریم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان آن را پاس دارد و بتواند با افزایش سرمایه اجتماعی نگاه‌های امیدوار به آینده ایران آباد وقوی را تقویت کند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این رویداد بزرگ و مشارکت گسترده مردم در این دوره حساس از انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک می‌گوید؛ ملتی که با حضور حماسه‌ساز در پای صندوق‌های رای خواب‌های آشفته بدخواهان را به کابوس تبدیل کرد و بار دیگر با شکستن دیوار بلند خودتحریمی‌ها و افزایش مشارکت فعال و معنادار، بر طرح‌های خائنانه کاهش مشارکت مردم، مهر پایان زد و سیر صعودی مشارکت‌های انتخاباتی را به رخ جهانیان کشاند.

مجمع هماهنگی پیروان امام ورهبری از همه کاندیدا‌های محترم که صادقانه برای افزایش مشارکت و آگاهی بخشیدن به جامعه اسلامی قدم در این عرصه خطیر نهادند و با حضور در مناظرات به افزایش سرمایه اجتماعی کشور کمک کردند، تقدیر و تشکر می‌کند. امیدواریم پس از دوره رقابت و تبلیغات، دورۀ رفاقت، همدلی و همراهی برای اعتلای ایران عزیز و انقلاب اسلامی ایران آغاز شود.

از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، طرفداران کاندیداها، جریان‌های سیاسی، افراد موثر و قشر‌های مختلف مردم که در این مدت با تلاش و جدّیت برای پرشور شدن انتخابات نقش‌آفرینی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.پ

امیدواریم منتخب محترم با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعداد‌ها و ظرفیت‌ها، با به کارگیری نیرو‌های کاردان و کارآمد و پاکدست و با کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل و مشکلات بکوشد و برای تحقق انتظارات به‌حق مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تلاش وافر داشته باشد و در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران، موفق و پیروز باشد. ان‌شاءالله

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

ارسال نظرات