۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۶۱۸۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مشکل مدیریت ما عدم شایسته گزینی، ضعف روحیه جهادی و اشرافی گری است

مشکل مدیریت ما عدم شایسته گزینی، ضعف روحیه جهادی و اشرافی گری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسمین حسینی گفت: مشکلات مدیریت ما، زن بودن یا مرد بودن، شیعه بودن یا سنی بودن نیست بلکه مشکل عدم شایسته گزینی و ضعف روحیه جهادی و روحیه اشرافی گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب گفت: به ایشان پیام دادم ۳۰ میلیون مردم به سعید و مسعود رای دادند که ماده مشترک سعید و مسعود سعادت است.

وی با بیان اینکه مردم رای دادند تا رئیس جمهور اسباب سعادت مادی و معنوی ملت ایران را فراهم کند، یادآور شد: پیام سید حسن نصرالله به رئیس جمهور منتخب ایران و پاسخ رئیس جمهور و حمایت ایشان از مقاومت قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیانیه رئیس جمهور منتخب و موضع گیری ایشان مبنی بر اینکه نه کمک‌های روسیه و چین در دوران تحریم فراموش نخواهیم کرد و نه بدعهدی آمریکا و اروپا در ماجرای برجام را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد را قابل تحسین دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان در عین حال پیام شورای راهبری رئیس جمهور منتخب را نوعی آدرس غلط خواند و تأکید کرد: مشکلات مدیریت ما، زن بودن یا مرد بودن، شیعه بودن یا سنی بودن نیست بلکه مشکل عدم شایسته گزینی و ضعف روحیه جهادی و روحیه اشرافی گری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه معیار انتخاب وزیران و مدیران آینده باید همان معیار‌های رهبر معظم انقلاب باشد، اظهار داشت: وزیران و مدیران آینده باید کاربلد، مومن، انقلابی، روحیه جهادی و پاکدست باشند و به آمریکا اعتماد نداشته باشد.

وی با اشاره به سالگرد مرگ رضا خان در چهارم مرداد ۱۳۲۳، افزود: ایران در دوران خاندان پهلوی به اندازه‌ای خوار و ذلیل بود که رضا خان حتی اجازه گوش دادن به رادیو را نیز نداشت، اما امام خمینی با قیام خود و پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و اقتدار داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری قتل عام مردم لرستان با بمباران چادر عشایر، قتل عام زنان و مردان در مسجد گوهر شاد، اعدام ۹۷ نفر ازعشایر قشقایی بدون محاکمه، شهادت آیت الله مدرس، تبعید و قتل عام هنرمندان، ممنوع کردن عزاداری‌های امام حسین (ع)، تحویل بخش زیادی از خاک ایران به دشمن، دین زدایی و کشف حجاب را از جمله جنایات رضاخان دانست و گفت: امروز برخی به دنبال تطهیر رضاخان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به سلروز عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس، گفت: در عملیات رمضان شهرستان کاشان ۱۳۱ شهید را تقدیم اسلام و نظام اسلامی ایران کرد.

وی افزود: عملیات رمضان ۵۰ روز بعد از عملیات فتح خرمشهر با رمز یا صاحب الزمان ادرکنی انجام شد که این عملیات نخستین عملیات برون مرزی رزمندگان اسلام در خاک عراق برای رسیدن به بصره بود، و رسیدن به بصره نقطه قوت ایران در برابر دشمن بود.

به گفته وی کشته و زخمی شدن ۷ هزار و ۴۰۰ نفر از نیرو‌های بعثی، انهدام ۱۹۰۷ تانک و نفربری عراقی و ۱۳۱۵ اسیر عراقی از دستاورد‌های عملیات رمضان بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به ادامه جنایات مکرر رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه و لبنان با حمایت آمریکا اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که در مرحله نخست بمباران هوایی موفق نشده بود و در مرحله دوم نیز با جنگ زمینی در غزه به اهداف خود نرسیده بودند با چراغ سبزعلنی آمریکا، مقامات ارشد مقاومت را هدف قرار می‌دهند.

وی آمریکا را شریک جرم جنایات اسرائیل دانست و با بیان اینکه امروز هیمنه و ابهشت پوشالی آمریکا در هم شکسته است، افزود: سنت و اراده الهی بر پیروزی جبهه حق است و برای همین است که امام صادق (ع) می‌فرماید، آزاد کننده قدس اهل قم و خط صحیح تشییع است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات