۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۲۰۰

تأکید امام جمعه کاشان بر لزوم استفاده از فعالان عرصه دانش بنیان در مراکز صنعتی و تولیدی

تأکید امام جمعه کاشان بر لزوم استفاده از فعالان عرصه دانش بنیان در مراکز صنعتی و تولیدی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به استعدادهای قابل عرصه دانش بنیان در شهرستان کاشان اشاره کرد و بر ارتباط مدیران شرکت سایپا سیتروئن کاشان با مجموعه های دانش بنیان شهرستان کاشان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونیم شرکت سایپا سیتروئن کاشان با توصیه به این که از تخصص و علم غفلت نکنند، گفت: خداوند در قرآن برای نصب برخی حاکمان از واژه «زادهُ بسطة فی العلم» استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی استان‌ها با تغییر یک مدیر، مجموعه‌ای را که در رده یکهزار و پانصد قرار داشته را با همان کارگران و کارمندان به رده هشتم ارتقاء داده است، گفت: یک مدیر عالم و دانشمند می‌تواند تغییرات بزرگی در مجموعه به وجود بیاورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم استفاده از فعالان عرصه دانش بنیان در مراکز صنعتی و تولیدی تأکید کرد و ابراز داشت: برخی مدیران صنایع تصورشان این است که سود در واردات است، در حالی است که فعالان عرصه دانش بنیان توانایی انجام هرکاری را در داخل کشور دارند و نیازی به واردات نیست.

وی به استعداد‌های قابل توجه فعالان دانش بنیان در شهرستان کاشان اشاره کرد و بر ارتباط مدیران شرکت سایپا سیتروئن کاشان با مجموعه‌های دانش بنیان شهرستان کاشان تأکید کرد و گفت: از توانمندی‌های مجموعه‌های دانش بنیان شهرستان برای تامین نیاز‌های مجموعه بزرگ سایپا سیتروئن کاشان استفاده کنید تا به قله اقتصادی برسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: در کنار وظایف خود در تولید و اقتصاد و استفاده از تخصص، از معنویت نیز غافل نباشید و برای فعالیت‌های خود ضمن تلاش و انجام وظایف خود به خداوند توکل داشته باشید و به اهل بیت (ع) توسل کنید که توسل به اهل بیت (ع) راهگشا است.

وی با بیان اینکه از دعا نیز غفلت نکنید به ویژه دعا در حق والدین اظهار داشت: از توکل به خدا و توسل به اهل بیت و دعای خیر والدین غفلت نکنید که والدین نزد خدا آبرو دارند و منبعی از دعای خیرهستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات