۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۶۳۲

هشدار آیت الله جوادی به جامعه بین الملل/ رژیم صهونیستی درنده ای رها شده و غیر قابل اعتماد است

هشدار آیت الله جوادی به جامعه بین الملل/ رژیم صهونیستی درنده ای رها شده و غیر قابل اعتماد است
حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن محکوم کردن جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و هشدار به جامعه بین الملل، رژیم صهونیستی را درنده ای رها شده توصیف کرد که هیچ عهدی را به رسمیت نمی شناسد.

 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله عبداله جوادی آملی در پی شهادت جناب اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در جنایت رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید،  پیام تسلیتی صادر کرد.

وی در پیام خود ضمن هشدار به جامعه بین الملل رژیم صهیونیستی را به درنده رها شده ای تشبیه کرد که هیچ عهد و پیمانی را به رسمیت نمی شناسد

متن کامل پیام حضرت آیت الله جوادی آملی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله وانا اليه راجعون

نداى آسمانى قرآن حكيم هماره از خيانت صهيونيسم و جنايت اسرائيل سخن مى گويد آيه آسمانى ﴿وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَىٰ خَائِنَةٍ مِنْهُمْ﴾ هشدارى است به جامعه بين الملل كه اسرائيل، درنده رها شده اى است كه هيچ عهدى را به رسميت نمى شناسد .


شهادت راد مرد مقاوم جناب اسماعيل هنيه را كه در حرم ضيافت و حريم جمهورى اسلامى ايران به دست اسرائيل خائن به شهادت رسيد به عقل محوران و عدل مداران و رادمردان تسليت و آزادى قدس شريف را از خداى سبحان مسئلت و صبر جميل و اجر جزيل را براى همه سانحه ديدگان از خدای سبحان درخواست می نمایم.

دهم مرداد 1403
جوادى آملى

ارسال نظرات