۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۲۶۳۵
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مطرح کرد؛

انتقام سخت و مدبرانه در انتظار عاملان شهادت هنیه

انتقام سخت و مدبرانه در انتظار عاملان شهادت هنیه
تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) با اشاره به ترور شهید هنیه توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که به هیچ وجه با این نوع تجاوزها کوتاه نمی‌آید و برخورد سخت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهونیستی در بیروت و تهران گفت: اسرائیل طی ۱۰ ماه گذشته با همه امکانات و پشتیبانی‌های همه جانبه آمریکا گرفتار یک ناکامی بزرگ شده و در مقابل با فقط یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی یعنی حماس ناکام مانده است.

وی افزود: این رژیم جعلی همیشه اعلام می‌کرد که جنگ ها را به سرعت تمام می‌کند و با کمترین تلفات برنده خارج می‌شود اما در این قضیه طوفان الاقصی هم به لحاظ انسانی تلفات سنگینی داده، هم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده و هم به لحاظ سیاسی در دنیا به عنوان یک رژیم منفور شناخته شده است و از نظر امنیتی نیز گرفتار اختلافات شدید در داخل سرزمین‌های اشغالی شده است.

تولیت حرم شاهچراغ(ع) اظهار داشت: این اقدامات تروریستی و بزدلانه در حقیقت دست و پا زدن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است و حرکاتی انجام می‌دهد که ارزش نظامی و امنیتی برجسته‌ای ندارد بلکه فقط یک نمایش موقت است که در فضای درونی صهیونیست‌ها را به صورت مقطعی امیدوار کند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل برای برون رفت از بحران و باتلاقی که برای خودش ایجاد کرده است می‌خواهد جنگ را به کل منطقه تسری دهد و پای قدرت‌های دیگر را وسط بکشد و خودش بدون سر و صدا از معرکه خارج شود اما جبهه مقاومت اسلامی در این مدت پاسخ‌های مناسب و مدبرانه را به اقدامات اسرائیل داده است و نگذاشته که اسرائیل به اهداف خود برای ایجاد جنگ منطقه‌ای برسد و بسیار هوشمندانه عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری توصیه کرد: اسرائیل اگر می‌خواهد هزینه بیشتری نپردازد باید شکست را بپذیرد و خودش را از معرکه بیرون بکشد و این فاجعه انسانی را متوقف کند و نتانیاهو و کابینه او باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند.

وی با تاکید بر مشروعیت انتقام برای جمهوری اسلامی گفت: انتقام سخت در راه است چرا که تجاوز در خاک جمهوری اسلامی اتفاق افتاده و جمهوری اسلامی ایران نشان داده که به هیچ وجه با این نوع تجاوزها کوتاه نمی‌آید و برخورد سخت خواهد کرد البته با تدبیر همراه خواهد بود.

ارسال نظرات