۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۶۴۳۸۰
حجت‌الاسلام طاهری:

مسکن از دغدغه ها و معضلات اصلی طلاب است/لزوم تلاش مضاعف برای بهبود معیشت طلاب

مسکن از دغدغه ها و معضلات اصلی طلاب است/لزوم تلاش مضاعف برای بهبود معیشت طلاب
دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به تداوم مشکلات معیشت طلاب، گفت: مسکن طلاب همچنان یکی از دغدغه ها و معضلات اصلی این قشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز در نشست جامعه روحانیت ضمن اشاره به هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رمز پیروزی دولت ها عمل به منویات رهبر انقلاب است چراکه با عمل به بیانات ایشان حرکت رو به جلو خواهیم داشت و در صورت عدم اجرایی آن ضربه خواهیم خورد.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه دولت را معیشت مردم عنوان کردند در نتیجه این وظیفه بر دوش مسئولان قرار می گیرد که وضعیت نامناسب معیشت مردم را بهبود بخشند و نسبت به آن تدابیر لازم را بکار گیرند.

مسئول مدرسه علمیه محمودیه شیراز اظهار داشت: طلاب نیز به عنوان یک قشر از جامعه باید به وضعیت معیشت آنان توجه شود هرچند مرکز خدمات حوزه اقدامات مناسبی داشته است اما وضعیت معیشت طلاب همچنان با سختی مواجه است که باید تلاش مضاعفی برای بهبود این شرایط صورت گیرد.

وی تاکید کرد: مسکن طلاب همچنان یکی از دغدغه ها و معضلات اصلی این قشر است چراکه هزینه ودیعه یک خانه در منطقه معمولی شهر بالا خیلی بالا رفته است و طلاب بعضا مجبور شده اند به روستاهای اطراف نقل مکان کنند و همین موضوعات و عدم رسیدگی ها موجب کاهش ورودی حوزه ها شده و باعث می شود مورد استقبال مردم قرار نگیرد.

ارسال نظرات