۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۵۰۷۷

یادواره شهدای کارمند کاشان برگزار شد

یادواره شهدای کارمند کاشان برگزار شد
اصفهان – یادواره ۵۵ شهید کارمند کاشان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدا و هفته دفاع مقدس در تالارشهر شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان کاشان که در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا و یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سیره شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای ما بهترین الگو هستند، یادآور شد: شهید داروغه شهیدی است که علاوه بر مردمی بودن در تکریم ارباب رجوع نیز زبانزد خاص وعام بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه سال ۹۴ یادواره شهدای کارمند با محوریت شهید جهادگر حاج علی فارسی از کارکنان جهاد سازندگی برگزار شد، افزود: در بین شهدا شهید جهادگر احمد فرگاه از مبارزان انقلابی، معلم، عضو جهاد، عضو سپاه و کمیته انقلاب اسلامی، کارمند وزارت کشور و سازمان تبلیغات در ماموریت پشتیبانی از جبهه جنگ به شهادت رسید و کتاب خاطرات ایشان با عنوان «عقربه‌های جامانده» سه سال قبل توسط سازمان اجتماعی، فرهنگی ورزشی منتشر و رونمایی شد. 

سرهنگ اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت با بیان اینکه جای خالی شهید خدمت ایت الله رئیسی در هفته دولت امسال و یادواره شهدای کارمند و مشهود بود، گفت: تعدادی از هنرمندان حوزه هنری کاشان که تصاویر ماندگاری را تشییع شهدای خدمت در قم به ثبت رسانیده بودند در قالب کتابی با عنوان «شهدای اردیبهشت» تدوین و چاپ و منتشر شد و در این یادواره توزیع شد. 

لازم به ذکر است، یادواره ۵۵ شهید کارمند شهرستان کاشان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدا و هفته دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات