۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۷۶۵۵۹۸

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان طلاب به امام جمعه جدید شهرکرد

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان طلاب به امام جمعه جدید شهرکرد
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فاطمی به امامت جمعه شهرکرد را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فاطمی به امامت جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری پیامی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان منتشر شد که این انتصاب را به وی تبریک گفته است.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضرت حجت الاسلام والمسلمین
فاطمی نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری
 
بعدالتحیه والسلام
انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان نماینده معظم له در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد را تبریک می گویم.
 
حضور ارزشمند شما در استان مومن و رزمنده خیز و ولایی چهارمحال و بختیاری که در ولایت مداری بی بدیل و مثال زدنی هستند منشا خیر و برکت و اعتلای بیشتر و هم رشد و بالندگی خواهد شد.
 
دوستان شما در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن تبریک به شما و مردم فهیم منطقه،این انتخاب هوشمندانه را به فال نیک گرفته و آمادگی و همراهی کامل خود را برای کمک به اجرای برنامه های علمی و فرهنگی حضرتعالی در راستای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام میدارند. همچنین از طلاب و فضلا و اساتید حوزه علمیه آن استان و جوانان برومند و مردم انقلابی و عاشق آل محمد علیهم السلام  انتظار می رود قدردان نعمت وجود شریف باشند.
 
از همین فرصت استفاده می کنم و به نمایندگان بزرگوار روحانیت منطقه در مجمع ماموریت داده می شود سلسه جلسات حضور جنابعالی درمیان طلاب و روحانیون مقیم قم را در دستور کار خود بدانند و گزارش کاملی ازفعالیتهای صورت گرفته را محضر شما ارائه نمایند.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای قم
ارسال نظرات