۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۶۶۴۵۱
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

شهادت نصرالله موجب قوت جبهه مقاومت و اضمحلال سریعتر رژیم صهیونیستی خواهدشد

شهادت نصرالله موجب قوت جبهه مقاومت و اضمحلال سریعتر رژیم صهیونیستی خواهدشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری واکنش سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی راه افتخار آمیز دانست و گفت: شهادت سیدحسن نصرالله موجب اقتدار و قوت جبهه مقاومت و در نتیجه باعث زوال و اضمحلال سریعتر این رژیم غاصب خواهد شد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شهادت سید حسن نصرالله را موجب ایجاد حزن و اندوه در عمق جان اهل ایمان دانست و گفت: امیدواریم خدا این مصیبت را به بهترین وجه تدارک کند.

وی شهادت را عادت پیروان اهل بیت (علیهم السلام) عنوان کرد و اظهار داشت: حیات شیعه به تبعیت از ائمه اطهار(علیهم السلام) آکنده از این افتخارات و شهادت است؛ شهادت سید مقاومت نه تنها موجب ضعف و سستی در میان رزمندگان نخواهد شد، بلکه باعث امیدواری و مقاومت بیشتری نیز می شود.

آیت الله حسینی خراسانی تأکید کرد: ما معتقدیم این شهادت موجب اقتدار و قوت جبهه مقاومت و در نتیجه باعث زوال و اضمحلال سریعتر این رژیم پلید و منحوس خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری واکنش سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی را افتخار آمیز دانست و پیرامون پرهیز از غلبه احساسات و بازی در زمین دشمن اظهار داشت: همه بسیار مراقب باشند تحت تاثیر احساسات یا احیانا برنامه ریزی های پیچیده دشمنان مبنی بر ایجاد جو بدبینی به سپاه و مجاهدان ما قرار نگیرند و بدانند که از پیچیده ترین مسائل سیاسی، مسائل جنگ است.

وی ادامه داد: در مسئله جنگ شورای عالی امینت ملی می تواند نظر مشورتی بدهند اما اصل قضیه در صلاحدید رهبری است، همه مواظب باشند حرفی نزنند که موجب نادیده گرفتن زحمات مجاهدان ما باشد و باعث امیدواری دشمن شود؛ رهبر عزیز انقلاب با فراست، بینش و اشراف کامل تصمیم می گیرد و همه باید نسبت به تصمیمات ایشان مطیع باشیم.

ارسال نظرات