۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۷۶۶۵۶۸
امام جمعه شیراز:

عملیات موشکی سپاه اراده محکم نظام اسلامی برای دفاع از خود بود

عملیات موشکی سپاه اراده محکم نظام اسلامی برای دفاع از خود بود
امام جمعه شیراز گفت: عملیات موشکی سپاه اراده محکم نظام اسلامی برای دفاع از خود بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به شهات سید مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: امت اسلامی راه سید مقاومت را محکم ادامه خواهند داد و هر قطره خون مطهر شهید نصرالله به هزاران گردان حزب الله تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این که استکبار جهانی به رژیم غاصب اسرائیل کمک دادند و 80 تن بمب های آمریکایی را بر برای شهادت فقط یک نفر استفاده کردند این نشانه عظمت سید حسن نصرالله و ترس دشمنان از او بود.

امام جمعه شیراز با اشاره به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به سرزمین های اشغالی اظهار داشت: عملیات وعده صادق 2 که توسط نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه همیشه در صحنه انجام گرفت قدرتمندی و اراده و تصمیم جدی نظام اسلامی را برای دفاع از خود به نمایش گذاشت.

وی یادآور شد: بزرگمردانی که آمدند به میدان و نشان دادند که همه جای ایران کنام موشک‌هایی است که در عرض چند دقیقه می‌تواند تل آویو را نابود کند نیروهای مسلح ما از همه جای کشور موشک زدند که دشمن بداند با یک شهر و یک مکان طرف نیست و امروز همه ایران اسلامی سنگر مدافعان اسلام و منتظران امام زمان (عج) است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق و پرتاب موشک‌های ایران باعث خوشحالی دل کودکان غزه شد و ما دست تک تک آنهایی که نشستند پشت این لانچر‌ها و به سوی دشمن شلیک کردند را می‌بوسیم.

 

ارسال نظرات