۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۶۶۶۲۹
آیت الله فقیهی در گفت‌وگو با رسا:

رهبر انقلاب، موهبت بزرگ الهی برای ملت ایران و جهان اسلام هستند

رهبر انقلاب، موهبت بزرگ الهی برای ملت ایران و جهان اسلام هستند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شجاعت، قدرت و صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حضور و اقامه نماز جمعه تهران با وجود تهدیدات بسیار دشمنان انقلاب اسلامی، وجود ایشان را موهبت بزرگ الهی برای ملت ایران و جهان اسلام دانست.

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه مردم نشان دادند که تابع رهبر معظم انقلاب هستند؛ نه یک قدم جلوتر، از مقام معظم رهبری پیشی می گیرند و نه یک قدم از ایشان عقب می مانند که این مسئله به معنای قبول ولایت و نشان از ولایت پذیری مردم این مرز و بوم دارد.

وی افزود: ولایت پذیری به این معناست که هر فرمایشی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شود، همه مردم تابع آن بوده و مطیع اوامر ایشان هستند؛ ولذا با وجود این که دشمنان، حاضران در مراسم نماز جمعه را تهدید کرده بودند؛ اما مسئولان و مردم در این مراسم حضور باشکوهی پیدا کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: شجاعت و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی و صلابت رهبری معظم سبب شد تا همه مردم و مسئولان با شجاعت و صلابت در نماز جمعه این هفته شرکت کنند؛ البته مشاهده می شد که برخی از افراد با وجود این که یک بار نیز در طول عمر خود به نماز جمعه نیامده بودند، اما به خاطر رهبر حکیم انقلاب، در نماز جمعه این هفته حاضر شدند.

آیت الله فقیهی در پایان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، موهبتی بزرگ از سوی خداوند هستند که به ایران اسلامی عطا کرده تا رهبری معظم، با صلابت و اقتدار بتوانند امت حزب الله را راهبری کنند.

ارسال نظرات