۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۶۹۰۲
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم:

رهبر انقلاب اسلامی حلقه وصل و پرچمدار وحدت در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم، مقام معظم رهبری را حلقه وصل و پرچمدار وحدت در جهان اسلام دانست.
حجت‌الاسلام محمد نجاريان‌زاده،رييس اداره فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم، حجتالاسلام محمود نجاریانزاده، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، به نقش مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نگاه به مظلومان فلسطین، افغانستان، عراق و دیگر کشورهای اسلامی، تهاجم علیه این کشورها را به عنوان هجوم هماهنگ غرب علیه اسلام قلمداد کرده و خود را موظف به حمایت از این مظلومان میدانند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به ضرورت وحدت بین شیعه و سنی گفت: یکی از مباحثی که اسلام توجه خاصی به آن داشته، مسئله وحدت است، از این رو اعمال عبادی از قبیل نماز، روزه، حج و... و بسیاری از محتوای برنامههای اسلام حول محور وحدت به مسلمانان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در سایه وحدت قلههای بزرگی برای مسلمانان فتح شده است، تصریح کرد: به واسطه ایجاد وحدت واقعی بین مسلمانان، دشمنان نمیتوانند اقدام به حرکتهای ایذایی در بین امت اسلامی انجام دهند و تمامی توطئهها آنها با هوشیاری جمعی مسلمانان نقش بر آب میشود.

حجتالاسلام نجاریانزاده ادامه داد: با مروری به حوادث تاریخی، این نکته برای ما روشن است که هرگاه وحدت بین مسلمانان دستخوش تفرقه از سوی بیگانگان شد، شکستهای جبرانناپذیری به مسلمانان وارد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم هفته وحدت را فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت بین مسلمانان دانست./917/د102/ص
ارسال نظرات