۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۷۲۷۸
امام جمعه زاهدان:

دستگیری ریگی سبب شد تا شبکه تروریسی جدیدی شکل نگیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی از این شرور بعنوان حلقه اتصال سازمان تروریستی مجاهدین و دیگر شبکه های تروریستی و استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های این هفته نمازجمعه که در مصلی قدس زاهدان ایراد شد، با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی شرور و تروریست شرق کشور، اظهار داشت: عملیات پیچیده و موفقیت آمیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری این شرور، نماد اقتدار امنیتی ایران اسلامی است .

امام جمعه زاهدان، افزود: این عملیات مقتدرانه در دنیا موجی ایجاد کرد که با گذشت چندین روز از دستگیری این تروریست هنوز سیستمهای اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه که وی را برای جنایت در ایران حمایت و حفاظت می کردند سر در گم هستند .

وی، با بیان این مطلب که، آمریکا با جنایت و شعارهای دروغین و لشکر کشی به کشورهای منطقه و اشغال افغانستان هنوز نتوانسته یک تروریست مثل بن لادن را دستگیر کند، تأکید داشت: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری زنده این تروریست یک اقدام بزرگ در به رخ کشاندن توان اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی بود .

عضو خبرگان رهبری، همچنین از عبدالمالک ریگی بعنوان حالقه اتصال سازمان تروریستی منافقین و دیگر شبکه های تروریستی و استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: با دستگیری وی شبکه تروریستی جدیدی که برای ایجاد شرارت، فتنه و اغتشاش در حال شکل گیری بود از هم پاشید .

خطیب جمعه زاهدان در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع)، اتحاد و همدلی را مهمترین نیاز و رمز پیروزی مسلمانان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، بیان داشت: هفته وحدت یادگار ارزشمند امام راحل (ره) و برکات پیامبر گرامی اسلام (ص) است که باعث بیداری اسلامی و تقویت همدلی و اتحاد میان مسلمانان می شود .

وی، تصریح کرد: اگر عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و اتحاد و همدلی گسترده تر و عمیق تر باشد دلها به هم نزدیک و بسیاری از مشکلات و گمراهی ها حل می شود .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی از سوی پیروان مذاهب مختلف مسیر دو طرفه ای است و باید کلمه برادری را بعنوان بهترین واژه اسلامی و دینی، برای تقویت وحدت و همدلی مدنظر قرار دهیم ./940/پ202/ص
ارسال نظرات