۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۷۴۵۹
سردار جباری:

اتهام قاچاق اسلحه به خبرنگار صدا و سیما، جنگ روانی آمریکا برای انحراف افکار عمومی جهان از داستان ریگی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، داستان قاچاق اسلحه توسط خبرنگار ایرانی را مطرح کرد تا دنیا متوجه عمق خباثت و جنایات ریگی و همدستی این کشور با این شرور نشود.
معصومي نژاد خبرنگار صدا و سيما در ايتاليا
سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستگیری خبرنگار صداو سیمای جمهوری اسلامی در ایتالیا، این حرکت را جنگ روانی دشمنان انقلاب اسلامی برای تحت الشعاع قرار دادن موفقیت اخیر ایران در دستگیری ریگی جنایتکار دانست و تاکید کرد: دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا هر زمان ما موفقیت چشمگیری را بدست آورده ایم، آنها به سمت انحراف اذهان جهانیان حرکت کرده اند.

وی با اشاره به دستگیری ریگی توسط نیروهای امنیتی ایران و همکاری و همدستی آمریکا با این جنایتکار بیان داشت: آمریکا و دشمنان ما برای انحراف افکار دنیا با استفاده از رسانه ها و بنگاه های دروغ پراکنی خود در اقدامی روانی و کاملا کذب، خبر دستگیری خبرنگار صدا و سیما را به اتهام قاچاق اسلحه در دنیا مخابره کردند.

سردار جباری با محکوم کردن همدستی آمریکا با ریگی در جنایات خونباری که این شرور در مناطق مختلف کشور انجام داد تصریح کرد: آمریکا وقتی دید که دنیا همدستی و جنایات این کشور را در ترورهای انجام شده توسط ریگی مشاهده کرد و متوجه آن شد دست به این جنگ روانی زد.

وی یادآور شد: این کشور حامی تروریسم وقتی فضا را این گونه دید تصمیم گرفت در اقدامی روانی اذهان مردم دنیا را به سویی دیگر متمایل و منحرف کند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به فعالیت خبری خبرنگار صدا و سیما در ایتالیا اضافه کرد: آنها خودشان هم می دانند که یک خبرنگار که در منظر عموم قرار دارد نمی تواند از لحاظ اطلاعاتی چنین کاری را انجام دهد.

سردار جباری با بیان اینکه این گونه ترفندها و جنگ روانی تاثیری در اراده و عزم ملت ایران ندارد خاطرنشان کرد: ما نباید نگران این موضوعات باشیم و باید توجه داشته باشیم که هر زمان موفقیت بزرگی نصیب جمهوری اسلامی شود آنها کار رسانه ای و تبلیغاتی خود را خواهند کرد.

وی ابراز داشت: ما باید اعترافات ریگی را به مردم دنیا نشان دهیم و با دلیل و مدارکی که از این شرور در دست است، ادعاهای دروغین آمریکا را برملا سازیم.

سردار جباری گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، داستان روانی قاچاق اسلحه توسط خبرنگار ایرانی را مطرح کرد تا دنیا متوجه عمق خباثت و جنایات ریگی و همدستی این کشور با این شرور نشود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات