۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۷۴۹۹

نشست علمی پیشگیری از جرم بر اساس آموزه‌های ‌اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی پیشگیری از جرم براساس آموزه های اخلاق اسلامی از سوی انجمن علمی پژوهشی فقه قضایی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه برگزار می‌شود.
جرم


حجت‌الاسلام سید باقر محمدی، مسؤول انجمن علمی پژوهشی فقه قضایی مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نشست علمی پیشگیری از جرم براساس آموزه های اخلاق اسلامی، نوزدهم اسفند‌ خبر داد.

وی افزود: با توجه به تراکم پرونده‌های جزایی و مشکل عمده‌ای که سیستم قضایی با آن روبه‌رو است، حرکت مناسب به سمت جرم زدایی ضروری بوده و یکی از بهترین راه ها برای تحقق این امر، استفاده از آموزه های اخلاقی است.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: توجه روز افزون به بحث های اخلاقی و نقش آن در جلوگیری از جرم و با توجه به منابع سرشار روایی و اخلاقی در بحث پیشگیری از جرم، نشست علمی پیشگیری از جرم براساس آموزه های اخلاق اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دبیری این نشست علمی تخصصی بر عهده حجت‌الاسلام مشتاق حسین حکیمی است و در آن حجج اسلام محمد مهدی صابری و محمد ابراهیم بشارتی از دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، نشست علمی پیشگیری از جرم براساس آموزه های اخلاق اسلامی، چهارشنبه، نوزدهم اسفند‌ از ساعت 10:30 تا 12 در سالن اجتماعات ساختمان دو مجتمع آموزش عالی فقه به نشانی قم‌، بلوار امین، سر سالاریه، جامعة العلوم الاسلامیة، بلوک یک برگزار خواهد شد. /920/پ202/س

ارسال نظرات