۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۷۵۲۵
آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات کشور:

با قلم و بیان شیوا معارف اسلامی به دنیا معرفی شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: با توجه به نقشه های استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی باید سعی شود با استفاده از بیان و قلم زیبا حقایق و معارف اسلام را به دنیا معرفی شود.
1/ آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر سه شنبه، در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات کشور، با اشاره به اهمیت کار این تشکل مطبوعاتی ابراز داشت: کار شما بسیار مهم است و باید سعی کنید با ابزار و امکانات کافی،ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و معارف غنی اسلامی را به دنیا نشان دهید.

وی با اشاره به جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن اهمیت کار رسانه ها را در چنین فضایی متذکر شد و خطاب به دست اندرکاران این تشکل مطبوعاتی تاکید کرد: شما باید برای این کار مهم و با عظمت با استفاده از نیروهای مجرب به جنگ دشمن و رسانه های آنها بروید و بدانید که با دست خالی موفق نخواهید شد رسالت خود را پیاده کنید.

استاد حوزه علمیه قم خواستار معرفی و تبیین حقایق اسلام ناب از طریق قلم و بیان شیوا شد و بیان داشت: با تیغ چوبین نمی شود به جنگ دشمنان رفت و باید این تشکل مطبوعاتی مورد حمایت لازم قرار گیرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیان و قلم شیوای امام راحل گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای بیان و قلمی شیوا بودند و حتی زمانی که در تبعید به سر می بردند با بیانیه های خود مردم را آگاه و ماهیت رژیم شاه را برای آنان بر ملا ساختند.

وی قلم و نویسندگی را یک فن دانست و بیان داشت: با توجه به نقشه های استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی باید شما سعی کنید با استفاده از بیان و قلم زیبا حقایق اسلام را به دنیا معرفی کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروزه دنیا از جهت فناوری و علم پیشرفت کرده است و برای مقابله با حربه های نرم دشمنان باید از ابزار و شیوه های جدید نیز بهره گرفت و رسانه ها نقش مهمی در این راستا دارند.

وی بااشاره به اهیمت کار رسانه ها تاکید کرد: ما اگر بخواهیم تمدن غنی اسلام را به دنیا نشان دهیم باید خود را به ابزار جدید مجهز کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: اسلام در آغاز تمدن بسیار عظیمی در دنیا ایجاد کرد اما به دلایلی دچار انحراف و عقب ماندگی شد که برای جبران این عقب ماندگی باید همت، اراده و عزم بالایی داشته باشیم واز همه امکانات بهره بگیریم. /924/پ202/ف.

ارسال نظرات