۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۷۹۳۲
آیت الله مجتهد شبستری:

حوادث پس از انتخابات نشانگر ستیز ‌با فرهنگ شهادت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حوادث پس از انتخابات به صورت مستقیم برای پایمال شدن خون شهدا برنامه‌ریزی شده بود.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عصر روز گذشته در مراسم گرامی‌داشت سالروز تأسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: حوادث پس از انتخابات به صورت مستقیم برای پایمال شدن خون شهدا برنامه‌ریزی شده بود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با رهبری استعمار پیر توانست برخی ضعیف النفس‌ را اغفال کرده و همسو با اهداف مغرضانه خود کند، غافل از این‌که آن تعداد در اقلیت محض به سر می برند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی از ملی مذهبی ها و عده ای از گروه ها پس از انتخابات با ایجاد فتنه نشان دادند که بر سر مسائل اعتقادی و سیاست خارجی با نظام مخالفت دارند، این عده که به بازگشت آمریکا و سازش با آن عقیده دارند، اقدامات امام خمینی(ره) در خصوص این کشور از جمله تسخیر لانه جاسوسی و قطع رابطه با آن را اشتباه می دانند.

وی تاکید کرد: این عده ناآگاه در واقع نمی‌دانند که رهبر معظم انقلاب نیز پیرو اندیشه های امام راحل است و هیچ‌گاه زیر ظلم استکبار جهانی نخواهد رفته و بر سر مسائل اعتقادی با هیچ کس و یا گروهی سازش نخواهد کرد.

آیت الله شبستری اظهار داشت: این عده اندک همچنین با مسأله شهادت و شهادت طلبی که امام و رهبری بر آن تاکید دارند، مخالفت می کنند، غافل از این‌که مردم ایران پیرو امام و رهبری و فرهنگ شهادت و شهادت طلبی هستند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر تبیین آرمان و وصیت‌نامه های شهدا برای نسل جوان تأکید کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات