۰۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۸۲۶۳
آیت الله علوی گرگانی:

سال جدید سال خدمت گذاری بیشتر به مردم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی در دیدار استاندار گلستان در گرگان برحفظ وحدت و‌‌‌‌‌ همدلی در جامعه اسلامی تأکید کرد.
ديدار استاندار گلستان با آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله علوی گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم در نخستین روزهای سال 89 در دیدار با استاندار گلستان که در گرگان صورت گرفت، با تبریک سال همت مضاعف و کار مضاعف، سال جدید را سال خدمت گذاری بیشتر به مردم دانست و گفت: مسؤولان باید خود را مدیون مردم بدانند.

وی عملکرد دولت در بخش های مختلف رضایت کننده دانست و افزود: مسؤولان باید با حفظ وحدت و برادری، خدمتگزاری صادق و امین برای مردم باشند و خدمت به مردم را در سال جدید در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان این‌ که تفرقه و جدایی موجب نابودی و اضمحلال جامعه خواهد شد، بیان داشت: وحدت و همدلی مهمترین عامل پیشرفت جامعه اسلامی است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این که تفرقه و اختلاف در طول تاریخ بیشترین ضربه را به مسلمانان وارد کرد، افزود: در شرایط فعلی باید حفظ وحدت و برادری مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

وی همچنین با بیان این که وحدت و همدلی موجود در جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دیگر کشورها است، تصریح کرد: ملت ایران ممتاز ترین مردم در جهان امروز هستند.

جواد قناعت، استاندار گلستان، نیز در ادامه این دیدار با گرامیداشت سال جدید، نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف، کار مضاعف را موجب تکاپوی بیشتر خدمت گذاران مردم دانست و گفت: خدمت گذاری امسال در سر لوحه برنامه های مدیران قرار دارد.

وی همچنین دیدار با علما را مایه نشاط و قوت روحی مسؤولان دانست و افزود: یکی از شاخصه های نظام ولایی نزدیکی حاکمان و کارگزاران با علمای دینی است./950/پ202/ج

ارسال نظرات