۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۷۸۶۴۴
بخش دوم/ حجت الاسلام ذوالنور:

سران فتنه به مرده های سیاسی تبدیل شده اند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: متاسفانه برخی از بزرگان ما در مواضع و بیانات خود فاقد شفافیت و صراحت لازم هستند.
حجت الاسلام ذوالنور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور دوشنبه شب، در نشست بصیرت که در مسجد اهل البیت قم برگزار شد، در پاسخ به سؤالات مردم در خصوص علت عدم محاکمه و برخورد با فرزندان آقای هاشمی گفت: ما خوشحال نیستیم فرزندان ایشان محکوم شوند، اما خوشحال می شویم که فرزندان آقای هاشمی اگر دچار مشکل هستند محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه اگر فرزندان آقای هاشمی مشکل دارند چرا باید همه روحانیت کوبیده شود ابراز داشت: حضرت نوح به دلیل انحرافات فرزندش از او دفاع نکرد، آقای هاشمی هم اگر متوجه شده فرزندانش اشتباه کرده اند از حمایت کنار بکشد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی اگر به این نتیجه رسید باید حمایت خود از فرزندانش را جمع کند تا خدای ناکرده این شخصیت بزرگ با طناب پوسیده فرزندانش توی چاه نیفتد و دچار آسیب نشود.

وی ابراز داشت: اگر فرزندان آقای هاشمی دچار مشکل هستند و محاکمه شوند دیگر مردم هم امیدوار می شوند که قانون برای همه افراد است و اگر گردن کلفتان هم تخلف کردند قانون و نظام با آنها هم برخورد می کند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه انجام این مهم تضعیف نظام نیست بلکه تقویت نظام است تصریح کرد: آبروی نظام و انقلاب از همه چیز و همه افراد مهم تر است و البته سقوط هیچ فردی هم به نفع نظام نیست، اما اگر کسی خود را در جبهه دیگری قرار داده تقصیر نظام چیست؟

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص مواضع دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: ما از آقای لاریجانی گلایه داریم و از مواضع وی ناراحت هستیم و در زمانی که شعارها علیه شخصیت های نظام است جا ندارد آقای لاریجانی هم این طرف را داشته باشد و هم آن طرف را.

این فعال سیاسی در عین حال با بیان اینکه دکتر لاریجانی از استوانه های نظام است ولی ما توقع داریم مواضع خود را به صورت شفاف و روشن بیان کند تصریح کرد: معنا ندارد که ما نقش میانجی را بازی کنیم، میانجی فقط مقام معظم رهبری است و ما همه باید روی مین برویم، رهبری هر جا و هر زمان که لازم باشد به ما فرمان می دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با انتقاد از وضع گیری های دوپهلوی برخی از شخصیت های تاثیرگذار در کشور گفت: متاسفانه برخی از بزرگان ما در مواضع و بیانات خود فاقد شفافیت و صراحت لازم هستند و سخنان آنها انسان را گمراه می کند که واقعا کدام طرفی هستند؟

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اقدامات دستگاه قضایی کشور برای محاکمه و برخورد با سران فتنه نیز گفت: ما نباید برخورد با سران فتنه را به دستگاه قضائی واگذار کنیم و اگر این موضوع تبعات ملی و اجتماعی داشته باشد دستگاه هایی همچون شورای عالی امنیت ملی نیز در این موضوع نقش دارند

حجت الاسلام ذوالنور عدم برخورد نظام با سران فتنه را از روی مصلحت و حکمت دانست و با بیان اینکه نظام اسلامی گنده تر از این افراد را نیز ادب کرده است ابراز داشت: برخورد باید متناسب با سوژه باشد، برخی از افراد اگر با آنها برخورد شود و دستگیر شوند تبدیل به قهرمان خواهند شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه سران فتنه به مرده های سیاسی در کشور تبدیل شده اند تصریح کرد: موسوی و کروبی در حال حاضر در زندانی به وسعت هفتاد میلیون نفر هستند که زندانبان آنها کل مردم هستند و هر کجا که می روند با خشم و غضب و انزجار مردم مواجه می شوند.

وی در خصوص مواضع حجت الاسلام سید حسن خمینی نیز با تاکید بر اینکه بحمدلله وی آن گونه که برخی از آقایان می خواستند نشد ابراز داشت: با این وجود گلایه های مردم باقی است و جامعه از بیت امام راحل توقعات جدی دارد که نسبت به آرمان های امام راحل بیش از همه حساس و نگران باشند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه هر کس در مقابل درخشان ترین آرمان امام راحل(ولایت فقیه) بیشترین احساس را از خود نشان دهد او از جایگاه بالاتری برخوردار است عنوان کرد: وقتی شعار علیه ولایت فقیه سر داده شد توقع از آقای سید حسن این بود که فریاد بزند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با بیان اینکه هر کس به بیت امام راحل جسارت کند باید او را تقبیح کرد ابراز داشت: ما باید بیت را معنا و تعریف کنیم و نباید مغالطه کرده و افکار عمومی را تخریب کنیم.

حجت الاسلام ذوالنور تاکید کرد: افراد را باید با آرمان و راه امام راحل سنجید، هرکس در راه و مسیر رهبری و ولایت است به امام(ره) نزدیک تر است.

وی راه امام راحل را مسیر ترسیم و تعیین شده توسط رهبر فرزانه انقلاب دانست و تاکید کرد: فرزندان معنوی امام راحل کسانی هستند که به راه و خط امام نزدیک تر هستند و راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز در مسیر مقام معظم رهبری است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات