۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۸۶۶۳

جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ با هدف بسترسازی و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی با محوریت حوزه های علمیه و شناسایی طلاب و مبلغان جوان برتر، جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان برگزار می‌شود.
طلبه
به گزارش خبرگزاری رسا، با هدف بسترسازی و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی با محوریت حوزه های علمیه و شناسایی طلاب و مبلغان جوان برتر، جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس ابراهیمی دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان با گفت : این جشنواره یکی از بخشهای جشنواره ملی جوان برترایرانی است و در سه محور اصلی علمی ـ پژوهشی، تبلیغی و مهارت برگزار می‌شود.

وی افزود : داوطلبان باید طلبه رسمی یکی از حوزه‌های علمیه سراسر کشور باشند و بازه سنی آنان بین 14 سال تمام تا 29 سال تمام باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد : شرکت کنندگانی که به مرحله دوّم داوری راه پیدا کنند و دارای طرح های ویژه ای در حوزه فرهنگی ـ اجتماعی باشند، از طریق مدیریت های استانی سازمان ملی جوانان مورد حمایت های مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد : طلاب و مبلغین واجد شرایط، برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان به نشانی talabe.javananeirani.ir مراجعه و فرم ویژه ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند. همچنین مدیریت های استانی سازمان ملی جوانان در مراکز استان ها آماده ارائه فرم ثبت نام هستند.

دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغان جوان یادآور شد : به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره اعطاء خواهد شد و برگزیدگان این جشنواره صمن معرفی به جشنواره ملی جوان برتر ایرانی (انتخاب جوان برتر کشور)در سالروز میلاد امام جواد (ع) تجلیل خواهند شد.

وی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در جشنواره طلاب و مبلغان جوان از روز شنبه 22اسفند 1388 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت جاری ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 14 با شماره تلفنهای 7749460 و 7701644-0251 تماس بگیرند./917/د102/ص
ارسال نظرات