۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۷۹۰۰۴

جشن فناوری هسته‌ای در حوزه علمیه نرجس مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد گفت: جامعه مهدوی باید در همه عرصه‌ها پیشتاز و الگوی ملت‌ها باشد.
جشن ملي فناوري هسته اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جشن روز ملی فناوری هسته ای صبح امروز در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد.

در این مراسم که اساتید، طلاب ایرانی و غیرایرانی و کادر اداری این مدرسه نیز حضور داشتند، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهیدان آوینی و صیاد شیرازی اظهار داشت: ایران اسلامی امروزه از جهات مختلف علمی، نظامی و فناوری در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با بیان این‌که ایران تنها کشوری است که مراحل خط تولید انر‍‍ژی هست های از اکتشاف تا فناوری کیک زرد و غنی سازی دستگاه های پیچیده را در اختیار دارد افزود: افتخار ما این است که به عنوان یک ایرانی مسلمان تحت حکومت اسلامی زندگی می کنیم.

‌شایسته خوی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز عرصه هسته ای در سیطره دانشمندان ایرانی است و باید به جایی برسیم که مرجع دانشمندان جهان شویم.

مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد در ادامه با بیان آثار انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به برخی شبهات مخالفان این امر نیز پاسخ گفت.

وی در پایان با اشاره به آیه «ولاتحزنوا انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین‌» نامگذاری امسال به نام همت و کار مضاعف را ناشی از چشم‌انداز رهبری نسبت به آرمان‌شهر مهدوی دانست و خاطرنشان کرد: جامعه مهدوی باید در همه عرصه‌ها پیشتاز و الگوی ملت‌ها باشد در این راستا، جشن روز ملی فناوری هسته ای در واقع تعظیم شعائر الله است.

گفتنی است، در پایان این مراسم، شرکت کنندگان با سردادن تکبیر و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس‌، ضمن ابراز انزجار از دخالت های بیگانگان، حمایت خود را از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان اعلام کردند./930/پ202/س
ارسال نظرات