۰۹ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۹۲۹۵۷
مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم:

کار شبکه‌ای و طرح تجربیات موفق و ناموفق، کلید موفقیت مبلغان است

کار شبکه‌ای و طرح تجربیات موفق و ناموفق، کلید موفقیت مبلغان است
مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: تعامل شبکه‌ای در امر تبلیغ لازم و ضروری است و نیاز است که مبلغان به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید فتحعلی‌زاده در نشست تخصصی ویژه فعالان کنشگر آسیب‌های اجتماعی که به همت مدیریت تبلیغ تخصصی معاونت حوزه علمیه قم و شبکه روشنا برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار داشت: کارگروه‌هایی که در معاونت‌ها و بخش‌های مختلف ایجاد می‌شوند باید آورده داشته باشند و بتوانند در مسائل مختلف به حل مسئله بپردازند.

وی به اهمیت برگزاری جلسات برای مبلغان اشاره کرد و گفت: باید بحث‌های کاربردی و میدانی در این جلسات مطرح شود به طوری که تجربه نگاری و انتقال تجربیات به خوبی انجام شود.

مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم تاکید کرد: چه راهکارها موفقیت آمیز بوده یا نبوده باید در جلسات مطرح شود تا نقاط قوت افزایش یابد.

وی تاکید کرد: باید رابطه فرد با فرد پیاده‌سازی شود چرا که امروز در جامعه با چنین مسائلی روبرو هستیم و این طور نیست که افراد به صورت جمعی در دسترس باشند.

حجت الاسلام فتحعلی‌زاده تصریح کرد: در روانشناسی اولین‌ها مهم است و اولین‌ها در ذهن می‌ماند و مهم است که ما مبلغان در همان گام افراد را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کار کردن شبکه‌ای خیلی مهم است و در این زمینه باید کمک‌حال همدیگر باشیم.

برچسب ها: تبلیغ حوزه مبلغان
ارسال نظرات