۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۹۹۷۵

تدوین پنجاه پایان‌ نامه فقهی در حوزه علمیه خواهران تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز از تدوین پنجاه پایان‌نامه‌ فقهی، کاربردی و مذهبی‌ در این مرکز علوم دینی خبر داد.
يادداشت
 نوشتن
پايان نامه
مقاله


راضیه فلاحتی، مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز‌‌ اظهار داشت: امسال پنجاه تحقیق پایان ‌نامه‌ای در موضوعات مختلف فقهی، دینی و قرآنی در این حوزه علمیه تهیه و تدوین می‌شود.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین موضوعات پایان نامه‌های طلاب خواهر شهر تبریز بررسی مبانی فقهی و حقوقی بحث دیات است، گفت: تنوع موضوعی تحقیق و پژوهش های فقهی طلاب امسال گسترده تر از سال های گذشته خواهد بود.

فلاحتی با تأکید بر کیفت جلسات دفاعیه پایان‌نامه طلاب خواهر صادقیه خاطر‌نشان کرد: این مرکز علوم اسلامی سعی دارد با دعوت از استادان باتجربه‌ برای داوری و راهنمایی پایان‌نامه‌ها‌ بهره‌مند شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز با بیان این‌که تحقیق و پژوهش لازمه پویایی مدارس علوم دینی است، گفت: توجه به پژوهش های حوزوی ضرورتی انکارناپذیر برای جامعه دینی است.

وی با اشاره به برگزاری ده‌ها برنامه پژوهشی و علمی در این مرکز در سال گذشته، تأکید کرد: برگزاری نشست‌های متعدد علمی و تحقیقاتی با موضوعات روز جامعه و منطبق بر نیاز تبلیغی تنها بخشی از فعالیت های تحقیقی و آموزشی این مرکز به شمار می رود.

فلاحتی در پایان با اشاره به محورهای فعالیت‌های پژوهشی طلاب این مرکز، تصریح کرد: طی ماه های گذشته پانزده جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد برگزار شده و افزون بر آن تحقیقات پایان‌نامه‌ای متعدد در سطح کارشناسی از سوی طلاب به نگارش درآمده است./935/پ202/س

ارسال نظرات