۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۸۰۰۶۱
مدیر حوزه‌های علمیه کشور؛

فقدان علامه فضل‌الله ثلمه‌ای بزرگ در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کشور، فقدان علامه فضل‌الله را ثلمه‌ای بزرگ در جهان اسلام دانست و گفت: مردم مقاوم لبنان خدمات ارزشمند آن مجاهد نستوه را از یاد نخواهند برد.
آيت الله مرتضي مقتدايي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور پیامی ارتحال علامه سیدمحمدحسین فضل الله از مراجع تقلید شیعیان در لبنان را ثمله‌ای بزرگ در جهان اسلام دانست و آن را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، علامه سیدمحمدحسین فضل الله، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. این فقیه وارسته و اندیشمند همواره پناهگاه مردم مظلوم و مبارز لبنان بود و عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای دین مبین اسلام و مبارزه با دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل و آمریکا صرف نمود و سخنان آتشین این مرد بزرگ در حمایت از مقاومت اسلامی و خصوصاً مقاومت سی و سه روزه مردم لبنان هنوز در خاطره‌ها باقی است.

بی‌تردید فقدان این عالم جلیل‌القدر ثلمه‌ای بزرگ در جهان اسلام خواهد بود و مردم مقاوم لبنان خدمات ارزشمند آن مجاهد نستوه را از یاد نخواهند برد.

در بخش دیگری از این پیام، مدیر حوزه‌های علمیه این مصیبت مولمه را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم لبنان تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران الهی و علو درجات را برای آن فقید سعید خواستار شده است. /915/د101/ع

ارسال نظرات