۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۰۵۳۰
با حضور آیت الله حیدری؛

همایش جریان‌شناسی سیاسی صدر اسلام در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش جریان شناسی سیاسی صدر اسلام از سری همایش های دوره طرح فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور آیت الله حیدری در اهواز برگزار می شود.
همایش جریان‌شناسی سیاسی صدر اسلام در اهواز برگزار می‌شود
مسعود چکشیان معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان، از برگزاری همایش جریان‌شناسی سیاسی صدر اسلام از سری همایش‌های دوره طرح فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز سه شنبه، 22 تیرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

وی افزود: در دوره طرح فرهنگ و اندیشه اسلامی شاهد برگزاری همایش‌هایی با موضوع طرح مباحث اعتقادی و مدیریتی در زمینه مدیریت تشکل‌های دانشجویی، نشریه و روزنامه خواهیم بود.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برخی انحرافات سیاسی در دانشگاه های کشور، هدف برگزاری این دوره را عنوان کرد: تربیت نیروی کارآمد فرهنگی برای حضور در کانون ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی همراه با شناخت جریان های سیاسی از مهمترین اهداف برگزاری این دور می باشد.

گفتنی است، مرحله اول این دوره در طول یک سال و برای برای 150 دانشجوی جدید برگزار شد و هم اکنون مرحله دوم آن در حال اجرا است که در پایان به اردوی زیارتی مشهد مقدس ختم خواهد شد./945/پ202/س

ارسال نظرات