۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۸۰۶۲۷
کارشناس تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مساجد بهترین جایگاه برای ترویج حقایق دینی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مساجد خراسان شمالی گفت: مساجد بهترین مکان برای گسترش حقایق دینی و آموزه‌های الهی در جامعه است.
مساجد بهترین جایگاه  برای ترویج حقایق دینی است 
سید ناصر حسینی، کارشناس امور مساجد خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد‌ اظهار داشت: مساجد مکانی مقدس، محلی مطمئن و مناسب برای تربیت انسان‌ها بوده و باید از رونق بیشتری برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: پیامبراعظم‌(ص) نیز، رسالت جهانی خود را از مسجد آغاز کرد و به همین دلیل اکنون مساجد به عنوان کانون همه تحرکها و جنبش ها شده است.

حسینی مساجد را بزرگ‌ترین دانشگاه انسان سازی توصیف کرد و افزود: بشرامروز نیازمند الگوگرفتن از ائمه اطهار(ع) برای پیمودن طریق رستگاری بوده و بی تردید باید گفت انسان تشنه حقایق و معرفت های دینی و اسلامی است.

وی ابراز داشت: اکنون مساجد باید به قدری با نشاط و مملو از جمعیت باشد که تمام مخالفان و دشمنان اسلام از این حضور و اتحاد مسلمانان، همانند همیشه احساس خطرکنند.

کارشناس امور مساجد خراسان شمالی، مساجد را بهترین پایگاه برای مقابله با شبیخون فرهنگی، دشمن عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و مذهبی باید با نشر ارزش‌های دین مبین اسلام و تعالیم دینی برای بی‌اثرکردن توطئه‌های دشمن و گرایش بیش از پیش مردم به این اماکن مقدس تلاش کنند./966/پ202/س
ارسال نظرات