۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۵:۱۷
کد خبر: ۸۰۹۸۵۴

تقدیر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان از حضور حماسی و بصیرت مردم ولایت‌مدار

تقدیر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان از حضور حماسی و بصیرت مردم ولایت‌مدار
لرستان- مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان با صدور پیامی، ضمن تجلیل از حضور آگاهانه و عاشقانه‌ی مردم غیور ایران اسلامی در مراسم سوگواری امام شهید و تجدید بیعت با رهبری جدید، این حضور را «بطلان‌السحر» توطئه‌های دشمنان و جلوه‌ای از اخلاص ماندگار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا از لرستان، در پی حضور گسترده و پرشور مردم در میادین و خیابان‌های سراسر کشور در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان، سید حبیب‌الله حسینی الشتری، نماینده طلاب و فضلای استان لرستان، پیامی خطاب به مردم شریف و ولایت‌مدار صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان فی قتل الامام الشهید حرارة لاتبرد ابدا»

حضور با معرفت و عاشقانه مردم زمان‌شناس و موقعیت‌شناس، و ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی، مهم‌ترین بطلان‌السحر دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی و علوی است.

حضور عاشقانه و تمام‌عیار مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در کف خیابان‌های سراسر کشور در شب پانزدهم، آن هم در زیر باران شدید، حضوری از سوی همه اقشار ملت بود که در تاریخ برای همیشه ماندگار شد. این حماسه، روح امام راحل، امام شهید انقلاب و شهدای گرانقدر را شاد نمود و استکبار خونخوار جهانی را ناامید و ناکام کرد.

حضور دیشب مردم که برای عزاداری امام شهیدشان و بیعت با امام جوانشان به میدان آمده بودند، یادآور اربعین حسینی(ع) بود و این آیه شریفه را در ذهن متجلی ساخت که: «ان الذین آمنوا وعملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمان ودا»؛ به راستی که اخلاص آن مرد بزرگ و امام شهید با دل‌های مردم چنین معجزه‌ای کرد.

این رخداد، درسی بزرگ برای همه ماست که بدانیم: «ان الله یری؛ ان الله یعلم ما فی السماء وما فی الارض وان الله لایضیع اجرالمحسنین». این عزت و شکوه، عاقبتِ مجاهدت، حق‌طلبی، اخلاص و کار خالصانه برای خداوند است.

در پایان این پیام، خادم طلاب در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان، ضمن قدردانی مجدد از بصیرت مردم استان، بر تداوم راه روشن انقلاب اسلامی تحت لوای ولایت تأکید کرد.

سید حبیب‌الله حسینی الشتری

خادم طلاب در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان

وحید نستوهی
ارسال نظرات