۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۱۷۷۱
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

فلسطین نمونه بارز خودکامگی آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با اشاره به تلاش دشمن برای تکمیل پروژه آمریکایی ـ اسراییلی علیه مقاومت، خواستار هوشیاری و بیداری تمام لبنان شد و فلسطین را نمونه بارز زنده خودکامگی غربی و آمریکایی دانست.
سيد هاشم صفي الدين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته با اشاره به آغاز دوباره فتنه گری های آمریکایی ـ اسراییلی در منطقه به ویژه لبنان، گفت: امروز شاهد تلاش دشمن برای تکمیل پروژه آمریکایی ـ اسراییلی علیه مقاومتی هستیم که در تابستان 2006 دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد.

سید هاشم صفی الدین با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری در عین احتیاط و شجاعت، گفت: هوشیاری مقاومت ابزاری است برای محافظت از دستاوردها و پیروزی های ملی لبنان و پاسداری از نقاط قوت کشور تا لبنان بتواند آزاد و مستقل باقی بماند و سرنوشت و آینده خود را به دست خود رقم زند.

وی فلسطین اشغالی را شاهد زنده خودکامگی غربی و آمریکایی دانست و افزود: وضعیت فلسطین همان وضعیتی است که آمریکا و غرب خواهان قرار دادن کل منطقه و ملت های منطقه در آن است. امروز در برابر نقطه عطفی قرار گرفته ایم و مرحله مهمی را پشت سر می گذاریم.

این عضو حزب الله لبنان در پایان گفت: ما در سخت ترین شرایط هستیم و باید به دفاع از مقاومت و عزت خود بپردازیم. من به تمام کسانی که مقاومت را هدف قرار دادند و به تمام گروه های سیاسی، بین المللی، داخلی و منطقه ای می گویم که ما هرگز دست از دفاع از سرزمین مان و مقاومت مان برنمی داریم. این مسوولیت تاریخی ماست. /981/الف

ارسال نظرات