۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۸۱۷۹۳
آیت الله حیدری:

چهره‌های دروغین عرصه ‌مهدویت در جامعه افشا شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افشای چهره‌های دروغین عرصه مهدویت را از مهم‌ترین واجبات دانست و گفت: روحانیت وظیفه دارد افزون بر تبیین شخصیت امام زمان(عج)، نقاب از چهره افراد سود جو و متقلب بر دارد.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در سومین کنگره علمی و پژوهشی مهدویت، افشای چهره های دروغین مهدویت را از مهم ترین واجبات دانست و اظهار داشت: متأسفانه امروزه شاهد سوء استفاده افراد متقلب از باور های دینی مردم به ویژه در مسأله مهدویت هستیم؛ از این رو روحانیت وظیفه دارد افزون بر تبیین شخصیت امام زمان(عج)، نقاب از چهره این افراد سود‌جو بر دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکل گیری جریان‌های انحرافی در زمینه مهدویت اظهار داشت: برخی از این جریان‌ها با عنوان دین و مذهب از سوی دشمنان در راستای تهاجم به ارزش های ایمانی و مذهبی با هدف از بین بردن نقش حوزه های علمیه و روحانیت راه اندازی شدند.

وی افزود: «کاظم گرعاوی» و «احمد الحسن» از نیروهای بعثی و تربیت شده‌ای بودند که با ورود به حوزه علمیه نجف جریانی انحرافی برای حذف روحانیت را تشکیل دادند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: احمد الحسن الصیمری با استناد به احادیث بسیار سست منبع، مدعی می‌شود یمانی است که پیش از امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد.

آیت الله حیدری تأکید کرد: گرایش به فرقه‌های ضاله در خوزستان تنها به دلیل کم‌کاری فرهنگی بوده و اگر نهاد‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه به وظیفه ذاتی خود‌ توجه کنند، این انحراف‌ها و مسائل از بین خواهد رفت.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که انفجارهایی که در ایران و پاکستان اتفاق می‌افتد همگی از اقدامات وهابیت است، اذعان داشت: تمام انفجارهای رخ داده در ایران و پاکستان و سایر نقاط خاورمیانه با پشتیبانی وهابیت و صهیونیسم صورت می‌‌گیرد./945/پ202/س
ارسال نظرات