۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۲۲۴۹
مدیرمنطقه پنج حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

پذیرش بیش از 160 داوطلب سطح سه حوزه در مازندران و گلستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران از پذیرش ابتدایی 166 داوطلب درآزمون ورودی سطح سه حوزه علمیه خواهران استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.
آزمون حوزه علميه خواهران
حجت الاسلام علی غفاری، مدیرمنطقه پنج حوزه علمیه خواهران، درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، گفت: درآزمون ورودی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه های علمیه مازندران و گلستان 166 داوطلب پذیرفته شده اند.

وی با بیان این که در استان گلستان 37 نفر از پذیرفته شدگان در رشته فقه و اصول و 38 نفر دیگر نیز در رشته تفسیر و علوم قرآنی بوده اند، افزود: در مازندران نیز 46 نفر نیز در رشته تفسیر و علوم قرآنی و 45 نفر نیز در رشته فقه و اصول پذیرفته شده اند.

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با اشاره به این که مصاحبه علمی پذیرفته شدگان آزمون ورودی درمازندران ازدوم تا ششم مرداد ماه بوده است، تصریح کرد: این مصاحبه علمی در استان گلستان نیز از روز گذشته آغاز و تا سیزدهم مرداد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام غفاری با بیان این که میزان استقبال طلاب برای تحصیل در سطح سه حوزه مناسب است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مقطع کارشناسی ارشد در مدارس علمیه الزهرا بابل و گرگان در حال فعالیت است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود از آغاز دوره ارزیابی مدرسان حوزه‌های علمیه خواهران منطقه پنج خبر داد و افزود: این دوره برای استان مازندران و گلستان، هفتم و هشتم مرداد برگزار شد و در روزهای چهاردهم و پانزدهم مرداد نیز ادامه می‌یابد.

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران با بیان این که دراین طرح مدارس علمیه بر اساس ضوابط وآیین نامه‌های موجود استادان مربوط به دروس تخصصی را به منطقه معرفی کرده و مرحله ارزیابی آن از سوی استادان برجسته منطقه برگزار می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات