۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۴۶۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

هر گونه اقدام آمریکا علیه ایران، درسی فراموش ناشدنی تر از همیشه به آنها خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها باید بدانند ایران، افغانستان، عراق و پاکستان نیست و هر نوع تهاجمی علیه جمهوری اسلامی ایران با جوابی دندان شکن و قاطع مواجه خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد واعظ موسوي عضو مجلس خبرگان
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام و تاکیدات معظم له در این دیدار، سخنان ایشان را برگرفته از آیات و روایات دانست و تاکید کرد: باید سخنان معظم له را از الطاف الهی دانست.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان نظام ابراز داشت: اگر بین مردم و مسؤولان نظام وحدت و همدلی وجود داشته باشد در پیشبرد مسائل بسیار مهم خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه مقام معظم رهبری ماه رمضان را ماه انابه نامیدند تاکید کرد: همه افراد جامعه دینی به ویژه مسؤولان نظام باید بتوانند در مسیری حرکت کنند که آثار روزه در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی شان ملموس باشد.

وی با اشاره به تاکید رهبری در خصوص کنار گذاشتن اختلافات جزیی تصریح کرد: ایشان فرمودند باید نسبت به دوستان کظم غیظ داشته باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم و در کنار این مهم باید آتش هایی که در بین افراد جامعه افروخته می شود، با تقوای بدست آمده از ماه مبارک رمضان فرونشانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در همین راستا نکته بسیار ظریف و دقیقی را اشاره داشتند و گفتند در اثر تقوای رمضان باید افرادی که از شما جدا شده اند را بازگردانیم.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار یک منشور اخلاقی و معنوی را با استفاده دقیق از آیات و روایات مد نظر داشتند و می خواستند همه حاضران در جلسه و افراد جامعه به ویژه مسؤولان نظام از این فیوضات بهره های لازم را ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات دشمنان و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و اینکه اگر تهدیدات نظامی آنها عملی شود، میدان مقابله ملت ایران تنها منطقه ما نخواهد بود گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند، عقبه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مردمی و قوی است.

وی بیان داشت: شاهد و تایید این مدعا نیز استقبال های بسیار خوبی است که در کشورهای مختلف از مقامات و مسؤولان جمهوری اسلامی ایران به عمل می آید، بر خلاف سران کشورهای استکباری که هر کجا پا می گذارند، با خشم و نفرت مردم مواجه می شوند و این موضوع نشان می دهد منحنی رشد نظام مقدس اسلامی و میزان نفوذ و تاثیرگذاری آن در بین توده های مردمی رو به رشد بوده است.

وی گفت: ما امروز تنها نیستیم، عقبه جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف دنیا بسیار قوی است، افزون بر این، جمهوری اسلامی ایران، عراق، پاکستان، افغانستان و حتی غزه و حزب الله لبنان نیز نیست و هر چند آمریکا از حمله به هر یک از این کشورها نادم و پشیمان است، اما اگر اشتباهی را علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود، درسی فراموش ناشدنی تر از همیشه دریافت خواهد کرد.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر این کشور هر گونه تحرک و حمله ای را نسبت به جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، باید خود را آماده پاسخی دندان شکن کند و ملت ایران این کار را انجام خواهد داد و سیلی محکمی به آنها خواهد زد که هیچ گاه از یاد نبرند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات