۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۴۷۹۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

افرادی که اصول انقلاب را قبول ندارند از دایره وحدت خارج هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وحدت باید بر مبنای اصول باشد تاکید کرد: وحدت منوط به قبول و پذیرش اصول انقلاب اسلامی است و افرادی که اصول انقلاب را قبول ندارند از دایره وحدت خارج هستند.
حجت الاسلام و المسلمين احمد بهشتي
حجت الاسلام والمسلمین احمد بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام و تاکیدات معظم له در این دیدار مبنی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان نظام ابراز داشت: وحدت یک تکلیف الهی و اسلامی است و همه باید به آن توجه کنند.

وی، با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که وحدت مسؤولان فریضه و تعمد در بهم زدن آن حرام شرعی است تاکید کرد: وقتی فرمایش مقام معظم رهبری نیز در خصوص ضرورت و حکم به وحدت می آید، مساله افزون بر حکم الهی، حکم حکومتی نیز پیدا می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه کسانی که شهروند نظام اسلامی ایران هستند باید به این فرمایش رهبری اهمیت بدهند و خود را مخاطب تاکیدات ایشان بدانند و نقش و رسالت مسؤولان نیز در این راستا به مراتب از دیگر اقشار مردمی سنگین تر و سخت تر است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی، وحدت مسؤولان را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: مردم اگر احساس کنند بین مسؤولان نظام اتحاد و همدلی نیست و آنها با هم تفرقه دارند، سؤالات زیادی برای آنها بوجود می آید و در اعتقادشان نیز تزلزل ایجاد می شود.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی مردم مشاهده کنند مسؤولان با هم یکدل، متحد و صمیمی هستند و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کنند، در روحیه شان تغییرات خوبی ایجاد می شود و بیش از پیش به ارزش وحدت پی می برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وحدت، قول الفصل است؛ زمانی که مقام معظم رهبری با این صراحت مطلبی را بیان می کنند، جایی برای گفت و گو وجود ندارد و همه باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه وحدت باید بر مبنای اصول باشد ابراز داشت: هر کس که اصول اسلام، انقلاب و امام و رهبری را قبول داشته باشد، در دایره وحدت داخل است، هر کس نیز اصول را قبول ندارد، از دایره وحدت خارج است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی تاکید کرد: مساله وحدت با افراد و گروه ها منوط به قبول و پذیرش اصول انقلاب اسلامی است، اگر افراد این اصول را به صورت صددرصد قبول داشته باشند، وحدت نیز صددرصد و حتمی است، و به هر میزان از پایبندی افراد به این اصول کاسته شود، به همان میزان نیز در درجه وحدت تفاوت ایجاد می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فرازهایی از فرمایشات حکیمانه، مدبرانه و داهیانه مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام و همچنین دانشجویان ابراز داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دو دیدار بسیار دقیق، متین، حساب شده و ارزشمند و پر محتوا است. /924/ت302/ج
ارسال نظرات