۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۵۱۵۴
رییس دفاتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

عربده کشی‌های صهیونیسم هیچ زانویی را متزلزل نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که اسراییل در هیچ دلی رعب ایجاد نمی کند، اظهار داشت: امروز با عربده کشی های صهیونیسم، هیچ زانویی متزلزل نمی شود، زیرا آنها بارها شکست را تجربه کردند.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، مسؤول نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، شب گذشته در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه قرآنی اهواز، روز قدس را یکی از یادگارهای ماندگار حضرت امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: اعلام روز قدس یکی از نمادهای جهانی بودن انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی ایران محدود به یک نقطه جغرافیایی نیست زیرا آزادی و آزادگی محدود به یک مکان نیست.

رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رسالت و پیام حضرت رسول اکرم (ص) پایبند است؛ از این رو هر مسلمانی باید جواب ندای مددخواهی مظلومان را بدهد وگر نه به تعبیر پیامبر اعظم (ص) از مسلمانان نیست.

حجت الاسلام شفیعی،  افزود: انقلاب اسلامی ندای غربت و مظلومیت فلسطین را شنید و با تمام وجودش درک کرد؛ از این رو امام راحل وارد صحنه شده و فرمودند« تا ظلم هست، مبارزه هم هست و تا مبارزه باشد، ماه هم ایستادگی می کنیم».

وی با اشاره به تاریخچه فلسطین با بیان این که شش دهه دولت های مدعی حامی فلسطین هیچ حرکت مثبتی نداشتند، ابراز داشت: برخی کشورها عربی به مذاکره و خواری و ذلت پذیری این شش دهه را گذرانده و هیچ اقدامی در حمایت فلسطینیان نکردند و این موجب افزایش جسارت های رژیم غاصب صهیونیسم شده است.

رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان،  افزود: انقلاب اسلامی ایران، ندای آزادی و دفاع از مظلوم را در عالم طنین انداز کرد، در این سه دهه انقلاب اسلامی، معادله های سیاسی استکبار تغییر کرد؛ امروز فلسطین جایگاه خودش را پیدا کرد و جوانان این سرزمین شجاعانه وارد صحنه شده و عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام شفیعی، با بیان این که امروز دیگر اسراییل در هیچ دلی رعب ایجاد نمی کند، خاطر نشان کرد: امروز با عربده کشی های صهیونیسم، هیچ زانویی متزلزل نمی شود، زیرا آنها بارها شکست را تجربه کردند.

وی در ادامه گفت: پیروزی جنگ 33 روزه لبنان، موجب فرو ریختن هیمنه ببر پوشالی استکبار جهانی شد، این از برکات جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران است.

رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، تصریح کرد: ایستادگی های شجاعانه مظلومان در برابر استکبار جهانی، از افتخاراتی است که بر پیشانی ایرانی اسلامی می درخشد. انقلاب اسلامی معادله های سیاسی مستکبران را به هم ریخته است، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد فتح بیت المقدس توسط مسلمانان باشیم.

حجت الاسلام شفیعی،خاطر نشان کرد: ملت مسلمان ایران، سال به سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با «فریاد القدس لنا» انزجار خود را از منفورترین ظالمان جهانی که همان اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار است، اعلام می کند.

رییس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در پایان تاکید کرد: امید است مردم امسال نیز با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، دل هم کیشان خود را در فلسطین شاد کنند./945/ت302/ص
ارسال نظرات