۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۸۵۳۴۶

برگزاری طرح صالحین در حوزه علمیه امام صادق قزوین

خبرگزاری رسا ـ طرح صالحین در حوزه علمیه امام صادق(ع) بویین زهرا با همکاری جمعی از طلاب این حوزه برای علاقمندان برگزار می‌شود.
برگزاری طرح صالحین در حوزه علمیه امام صادق قزوین
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، زلیخا چگینی مسول طرح صالحین حوزه علمیه بویین زهرا درباره این طرح گفت: این طرح آموزشی که با همکاری طلاب حوزه علیمه و به صورت پرسش و پاسخ میان طلاب برگزار می‌شود است و تمامی سئوالات دینی، قرآنی که شرکت کنندگان در طول این دوره ارائه کنند در این کلاسها پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به کارکردهای این طرح و بیان اینکه مهمترین رکن این طرح همان ارتباط دوطرفه بین اعضا و مربی است، افزود: این طرح دارای کارکردهای فراوان فردی، جمعی و سازمانی است.

وی یکی از برجستگی های این طرح را رعایت تناسب سنی در گروهها عنوان کرد و گفت: تاکنون کارهای فرهنگی برای سنین مختلف و به صورت یکسان اجرا می‌شد اما در این طرح اعضای هر گروه متناسب با سنین کودک، نوجوان، جوان و میانسال طراحی شده است.

از فواید دیگر این طرح، نظارت و کنترل فردی نیروها، ایجاد میدان رقابت، کشف استعدادها، همفکری و همدلی، پاسخ به شبهات در اسرع وقت را می‌توان بیان کرد.

به گزارش ایکنا چگینی ادامه داد: خواهران در این طرح و برای اجرای مطلوب آن از شیوه‌های مختلف آموزشی استفاده می‌کنند.

مسول طرح صالحین خواهران بویین زهرا ادامه داد: در این طرح که به منظور ارتقاء بینش دینی و معنوی شرکت کنندگان برنامه ریزی شده، اساتیدی از خواهران و برادران حوزوی به عنوان مربی در کلاسها به آموزش می‌پردازند./917/د103/ص

ارسال نظرات