۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۸۵۴۷۷
اداره کل تبلیغات اسلامی خرسان شمالی در بیانیه ای:

روز قدس روز برائت از استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ اداره کل تبلیغات اسلامی خرسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای بر حصور پرشور مردم مؤمن و روزه دار در راهپیمایی این روز عظیم تأکید کرد.
راهپيمايي روز قدسبه گزارش خبرگزاری رسا،اداره کل تبلیغات اسلامی خرسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای بر حصور پرشور مردم مؤمن و روزه دار در راهپیمایی این روز عظیم تأکید کرد.

برپایه این گزارش در این بیانیه آمده است: زمانی که امام راحل (قدس سره) این روز را روز مبارزه با غده سرطانی اسرائیل قرار داد هیچ کارشناسی نمی توانست تصور کند که آن تصمیم هشیارانه از سرصدق، تأثیر فراگیر و تعیین کننده ای در جنگ کفر و ایمان و رویارویی نابرابر مستضعفان و مستکبران داشته باشد.

این بیانیه آورده است: قدس، محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را به وارثان واقعی می داند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی ازآن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام های استوارمردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می یابد.

بیانیه یاد شده تصریح کرده است: روزقدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبران جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمانان و همه آزاده گان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.

در پایان این بیانیه آمده آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در آستانه روز جهانی قدس که با لیالی قدر مقارن شده است یکباردیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های معمارکبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می دارد که با نهایت تلاش خود در حهت اهداف نهضت جهان اسلام خواهد کوشید و به همین وسیله یکا یک مردم، فعالان فرهنگی، تشکلهای دینی و تمامی اقشارجامعه را به حضورگسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله بزرگ فرا می خواند./966/د103/س
ارسال نظرات