۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۸۶۰۳۰
هشدار آیت الله طبرسی:

حماقت درسوزاندن قرآن به فعالیت کشیش‌ها در کشورهای اسلامی پایان خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار به هرگونه تعرض و بی احترامی به کلام خداوند، تأکید کرد: هر گونه حماقت در سوزاندن کلام خدا به فعالیت کشیش ها و کلیساها در کشورهای اسلامی پایان خواهد داد.
آيت الله طبرسي  آيت الله نورالله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز در خطبه های نماز عیدسعید فطر که با حضور گسترده مردم مرکز استان در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد، با هشدار به عواقب اقدام موهن کشیش آمریکایی تأکید کرد: آنها بدانند هر گونه حماقت درسوزاندن کلام خدا به فعالیت کشیش ها وکلیساها درکشورهای اسلامی پایان خواهد داد.

وی با تأکید بر این که مسلمانان هرگونه توهین و جسارت به کلام خداوند متعال را بی پاسخ نخواهند گذاشت، تصریح کرد: تصمیم شیطانی کشیش آمریکایی با پاسخ قاطع مسلمانان همراه خواهد بود و هیچ گاه این گونه اقدامات وهن آلود را تحمل نخواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مسلمانان جهان به آخرین کتاب آسمانی خداوند متعال اعتقاد ویژه ای دارند و اجازه نخواهند داد هیچ گاه تعرض و بی احترامی به آن صورت گیرد، تصریح کرد: هرگونه ادامه همکاری در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا و کشورهای اروپایی با مسلمانان درگرو محکوم کردن این اقدام وهن آلود و ضد اسلامی است و در غیر این صورت دیگر جایی برای ادامه ارتباط با این گونه کشورها وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری همچنین با انتقاد شدید از سکوت برخی کشورها اسلامی گفت: متأسفانه باز هم این کشورهای وابسته که جزء خیانت به اسلام چیز دیگری بر سر ندارند این بار نیز در برابر توهین به کلام الهی سکوت مرگباری اختیار کردند.

نماینده ولی فقیه درمازندران همچنین از سکوت دوباره سران کشورهای عربی دربرابر این اقدام وهن آلود انتقاد کرد و ادامه داد: البته این کشورهای عربی اسلامی منطقه باید بدانند سکوت آنها به معنای سکوت جهان اسلام نیست و سکوت مرگبار این کشورها در برابر اقدامات ضد اسلامی و دینی سابقه دیرینه دارد.

آیت الله طبرسی قرآن کریم را عصاره تکمیل شده همه ادیان الهی و رسالت انبیا دانست و تأکید کرد: توهین به قرآن کریم به معنای توهین به همه ادیان الهی است و نباید در برابر این گونه اقدامات موهن سکوت اختیار کرد.

امام جمعه ساری در ادامه با هشدار به کشورهای بی تفاوت در برابر این اقدام وهن آلود کشیش آمریکایی تأکید کرد: این کشورها نیز باید بدانند سکوت آنها در برابر این گونه اقدام دیگر جایی برای آنها درمیان کشورهای اسلامی نخواهد گذاشت و جز تنفر مسلمانان نسبت به آنها چیز دیگری نصیبشان نخواهد شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که این حماقت کیشیش آمریکایی بیشتر از همه برای آمریکا گران تمام خواهد شد، ادامه داد: دولت آمریکا باید با محکوم کردن این اقدام جلوی این دین ستیزی آشکار را بگیرد.

امام جمعه ساری همچنین در بخش دیگری از سخنان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ماه رمضان، را مهمترین ماه برای مسلمانان دانست و گفت: این ماه عزیر بهرتین فرصت برای تهذیب نفس و توبه از گناهان بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات