۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۸۶۲۶۶

دانشجویان خوزستانی علیه اقدام اهانت آمیز به قرآن تجمع می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان استان خوزستان در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم ، از سوی کشیش مزدور آمریکایی، تجمع خواهند کرد.
تجمع اعتراض آميز مردم اهواز نسبت به هتک حرمت قرآن کريم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دانشجویان بسیجی استان خوزستان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم ، از سوی کشیش مزدور آمریکایی، پیش از ظهر فردا، ساعت یازده در میدان مولوی اهواز رو به روی دانشکده ادبیات (سه گوش) تجمع خواهند کرد.

دانشجویان بسیجی خوزستان با محکومیت شدید این اقدام سخیف و مغرضانه این کشیش آمریکایی و سکوت دولتمردان آمریکایی در برابر این هتک حرمت آشکار اعلام کردند همگام با احاد ملت شریف و بیدار ایران، انزجار خود را از حرکت شیطانی اعلام خواهند کرد.

به همین منظور دانشجویان بسیجی خوزستان، فردا تجمع اعتراض آمیز خواهند کرد و خشم و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت و توهین آمیز ابراز می کنند.

موج محکومیت اهانت به ساخت مقدس قرآن کریم که از سوی کشیش آمریکایی و سکوت همراه با رضایت دولتمردان آمریکایی صورت گرفت در استان خوزستان ادامه دارد.

بسیاری از شخصیت ها، علما و ائمه جمعه خوزستان هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان را به شدت تقبیح و محکوم کرده و خواستار برخورد جدی دولت آمریکا با عوامل این عمل وقیحانه و شرم آور شدند./945/پ203/س

ارسال نظرات