۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۸۷۰۳۱
خطیب جمعه کوفه:

نقشه های دشمنان برای بدنام ساختن علما بی فایده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کوفه با اشاره به تلاش دشمنان برای تحت تاثیر قرار دادن جایگاه علما در میان مردم تاکید کرد که نقشه های دشمنان برای بدنام ساختن علما بی فایده است.
مسجد کوفه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ضیاء شوکی خطیب جمعه کوفه طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد کوفه برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالگشت شهادت حضرت آیت الله سید محمد صادق صدر(ره) گفت: شهید صدر از مردان بزرگ خداوند و از ورثه انبیا بود و سراسر لحظات زندگی خود را بر اساس آموزه های اسلامی تطبیق داد.

وی افزود: یکی از خصوصیات ویژه ورثه انبیا اینست که نمی توانند در برابر ظلم و فساد ساکت بمانند و شهید صدر نیز این ویژگی را به همراه داشت و در برابر ظلم دیکتاتوری صدام در حق ملت مظلوم عراق ایستادگی کرد و با شعارهای « نه به شیطان »، « نه به آمریکا » و « نه به صدام » تا پای جان از اسلام و ملت دفاع نمود.

حجت الاسلام شوکی تصریح کرد: این مرجع شهید حوزه علمیه را رهبر و امید و آرزو می خواند و از مردم می خواست تا همیشه از حوزه های علمیه گوش شنوایی داشته باشند و هیچگاه فریب شایعه هایی که دشمنان علیه مراجع و علما روا می دارند را نخورند.

خطیب جمعه کوفه هجمه های دشمنان علیه علما را محکوم کرد و اظهار داشت: دشمنان که از جایگاه ولای علما در میان مردم هراس دارند با انتشار شایعات بی پایه و اساس سعی می کنند تا علما را میان مردم بدنام سازند لیکن مردم به شدت هوشیار هستند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می سازند./980/

ارسال نظرات