۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۸۹۰۰۳
امام جمعه نور:

تسخیر لانه جاسوسی اقدام عملی دانشجویان در مبارزه با امپریالیسم جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با اشاره به در پیش بودن سالروز تسخیر لانه جاجوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام گفت: تسخیر لانه جاسوسی اقدام عملی دانشجویان در مبارزه با امپریالیسم جهانی بود.
تسخير لانه جاسوسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید حسین امیری، امام جمعه نور، در خطبه های امروز نمازجمعه این شهرستان با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی گفت: سالروز 13 آبان یادآور اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام است.

وی در ادامه همچنین به هشتم آبان ماه سلروز شهادت نوجوان بسیجی، حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: شهید محمدحسین فهمیده نوجوان بزرگ با سن کم خود برای بزرگان کشور ما معلم اخلاق شد.

خطیب جمعه نور همچنین به طرح هدفمندکردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: بحث یارانه ها یکی از موضوعات جدی کشور بوده و اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها به طور واقع سخت ترین جراحی اقتصادی کشور است.

خطیب جمعه نور با بیان این که تاکنون یارانه ها به صورت عادلانه در بین مردم توزیع نمی شد، تصریح کرد: هدمندکردن یارانه ها برای کشور امری ضروری است و از این رو مسؤولان باید همه جوانب این طرح را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به این که مسؤولان امر باید چگونگی اجرای طرح مهم هدفمندکردن یارانه ها را برای مردم تبیین کنند تا از نگرانی های ناشی از شایعات بیرون آیند، ادامه داد: طرح هدفمندکردن یارانه ها یک طرح ملی و برای بهبود اقتصاد کشور است.

امام جمعه نور اذعان داشت: اجرای یک طرح بزرگ در یک جامعه مشکلاتی را در ابتدا ایجاد می کند اما مسؤولان باید تلاش کنند تا اجرای هدفمندکردن یارانه ها با کمترین مشکلات برای مردم همراه باشد.

وی با اعلام این که هنوز طرح هدمندکردن یارانه برای مردم مبهم و نامشخص است، گفت: متولیان این اجرای طرح باید در روشن شدن اذعان عمومی در چگونگی اجرای این طرح هرچه زودتر اهتمام بخشند.

حجت الاسلام امیری بیان داشت: اگر اهداف و خصوصیات این طرح مهم و ضروری برای مردم روشن شود  مردم نیز مشکلات احتمالی را در ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تحمل می کنند چراکه ملت ایران همواره برای پایداری نظام جمهوری اسلامی همواره پای صحنه بودند.

امام جمعه نورابراز امیدواری کرد؛ این طرح مهم به سمت بهبود وضعیت اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و برقراری عدالت اقتصادی نزدیک شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات