۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۸۹۲۱۶
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان درصدد تحریف تاریخ دفاع مقدس هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که دشمنان درصدد تحریف تاریخ دوران دفاع مقدس هستند، گفت: نسل جوان امروز باید نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشد و به مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان بشتابد.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار اعضای بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: جوانان امروز همان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی هستند، چنان‌که پدرانشان در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان این‌که دشمنان درصدد تحریف تاریخ دوران دفاع مقدس هستند، گفت: بر خلاف تصور دشمنان انقلاب اسلامی، تمام جوانان ایرانی حسین فهیمده هستند.

عضو خبرگان رهبری بصیرت و ولایت‌مداری را لازمه مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان دانست و افزود: واهمه امروز استکبار جهانی از پیروی و تبعیت محض مردم ایران از ولایت است؛ از این رو رهبری ضامن بقای ارزش های انقلابی و اسلامی است.

وی با اشاره به رهنمودهای عالمانه امام راحل در دوران دفاع مقدس گفت: با توجه به این‌که حدود یک پنجم شهیدان دفاع مقدس دانش آموز هستند، حضور این قشر در جنگ تحمیلی در سایه ایمان و اعتقاداتی بود که از رهنمودهای ولایت فقیه نشأت می‌گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: امروزه بسیج دانش‌آموزی از ارکان و پایه‌های اصلی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است‌، این قشر باید نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشد و به مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان بشتابد.

همچنین ‌علیپور فرمانده سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان مراغه در حوزه بسیج دانش آموزی 130 واحد فعال است./935/پ202/س
ارسال نظرات