۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۸۹۶۱۳
اسفند ماه؛

همایش ملی نماز و تحولات فردی در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی «نماز و تحولات فردی»، دهم اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می شود.
نماز
حجت الاسلام رضا نژاد، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری همایش ملی «نماز و تحولات فردی»، دهم اسفند در این دانشگاه خبر داد.

وی نقش نماز در سلامت روحی و جسمی، نقش نماز در کاهش انحرافات، تأثیر تربیتی نماز بر افراد خانواده، تأثیر نماز بر نظم‌پذیری، تأثیر نماز بر ارتقای بینش افراد و تأثیر نماز جمعه و جماعات در ارتقای فرد را از جمله مهم ترین محور های این همایش اعلام کرد.

حجت الاسلام رضانژاد  خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه مقالات خود را با ذکر عنوان مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان، نشانی، پست الکترونیک همراه با چکیده و ذکر وا‍ژه‌های کلیدی مقاله در قطع A4 به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 20 دی ‌ماه  اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان باید مقالات خود را با استفاده از نرم‌افزار word تحت windows xp طبق دستورالعمل معین شده تایپ و ارسال کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه، با بیان این که مقالات ارسال شده نباید در هیچ کنفرانسی ارائه و چاپ شده باشد، تصریح کرد: مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی در کتابچه مجموع مقالات چاپ و همزمان با برگزاری همایش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام رضانژاد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش به نشانی مازندران، شهرستان سوادکوه، شهر پل سفید، دو راهی آزادمهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، دفتر فرهنگ اسلامی ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 01245224154 و پایگاه اینترنتی info@iausk.ac.ir تماس حاصل کنند.

گفتنی است، همایش ملی «نماز و تحولات فردی» به‌همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه و با مشارکت دانشگاه آزاد واحد جویبار، ستاد اقامه نماز استان مازندران، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و دبیرخانه منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات