۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۹۰۴۱۴

پایگاه اینترنتی دایره المعارف روایات مهدویت راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اینترنتی دایره المعارف روایات مهدویت، غنی ترین سایت با موضوع روایات مربوط به امام مهدی‌(عج) در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) شعبه خوزستان‌ راه‌اندازی شد.
مهدويت
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی بنیاد مهدویت خوزستان، پایگاه اینترنتی دایره المعارف روایات مهدویت، غنی‌ترین سایت با موضوع روایات مربوط به امام مهدی (عج) در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خوزستان، راه اندازی شد.

این سایت جهت تسهیل در امر تحقیق و پژوهش طراحی گردیده و هدف آن جمع آوری و طبقه بندی روایات مهدوی و عرضه آنها بر روی اینترنت میباشد.

مطالب این سایت جنبه کمک پژوهشی دارند که در فرایند پژوهش به محقق کمک می کنند و محققین می توانند به آسانی از راه موضوعات به محتوای روایات مهدوی دسترسی داشته باشند.

راه اندازی این سایت غنی با تلاش و تخصص بخش انفورماتیک مرکز تخصصی مهدویت قم محقق شد. مخاطبان اصلی این سایت محققین و پژوهشگران می باشند که با روش های موجود برای دسته بندی موضوعات و همچنین امکان جستجو بر حسب نمایه ها ومدخل ها محققین را قادر می سازد تا در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

گفتنی است، استفاده از این سایت برای عموم مردم عزیز و دوستداران و منتظران آن امام همام امکان پذیر است؛ علاقه مندان به روایات مربوط به امام زمان(عج) و مباحث آخرالزمان می توانند با مراجعه به آدرس WWW.mahdi313.net در این سایت ثبت نام کنند./945/د102/س

ارسال نظرات