۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۹۰۵۷۸

انتقاد روحانی شیعه بحرینی از سفر هیاتی امریکایی صهیونیستی به این کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون رئیس مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین سفر هیئت صهیونیستی آمریکا به این کشور را توهین به خون شهدا و با هدف گسترش فتنه در جامعه عنوان نمود.
مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی رحمه معاون رئیس مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین طی گفتگو با خبرنگاران این کشور از سفر قریب الوقوع هیاتی از یکی از انجمنهای صهیونیستی در آمریکا به بحرین به شدت انتقاد کرد و گفت: سفر این هیئت صهیونیستی توهین به امت و هتک حرمت خونهای شهدا و جانبازان و مظلومان به شمار می آید.

وی افزود: فکر کردن درباره عادی سازی روابط با اسرائیل یا هر انجمن تروریستی که از این نظام جنایتکار حمایت می کند خارج شدن از دایره ملت های عربی و اسلامی به شمار می آید که با هرگونه توافقنامه یا قرارداد با این نظام که تاریخچه ای سراسر جنایت و کشتار دارد مخالفت هستند.

حجت الاسلام رحمه هدف صهیونیستها را گسترش فتنه میان مسلمانان خواند و تصریح کرد: صهیونیستها که ارزشها را زیرپا گذاشتند، نسلها را از بین بردند و کوچکترین حقوق شهروندی را از مردم فلسطین گرفتند تنها به مصالح شخصی می اندیشند و تلاش می کنند تا برنامه های خود را عملی سازند و با اجرا کردن نقشه های استکبار جهانی و محاصره ملتهای اسلامی در صدد گسترش فتنه مذهبی میان مسلمانان جامعه هستند.

معاون رئیس مجلس اسلامی علمای شیعه تاکید کرد: کسانی که خواستار عادی سازی روابط با اسرائیل هستند باید با جدیت از ملت فلسطین حمایت کنند و مواضع صادقانه ای را با این ملت داشته باشند./980/

ارسال نظرات