۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۹۳
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

اصلاح‌طلبان برای کودتای مخملی در کشور میلیون‌ها دلار هزینه کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این که اصلاح طلبان در زمان حاکمیت خود نقشه اجرای کودتای مخملی را در ایران در سر می پروراندند، گفت: آنها برای عملیاتی کردن نقشه‌های خود میلیون‌ها دلار هزینه کردند.
احمد نجابت احمد نجابت، عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمد نجابت، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، امروز در همایش مسجد، بسیج، ولایت و بصیرت در مجتمع امیرالمومنین (ع) نکا، اظهار داشت: ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن توطئه های دشمنان به این مرحله از رشد و شکوفایی رسیده است و امروز به عنوان یک قدرت در دنیا نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به ترور شخصیت های مختلف در دوران انقلاب بیان داشت: سال 60 بدترین زمان برای ایران اسلامی بود چرا که در آن زمان، به طور میانگین روزانه 17 ترور می شد و بهترین افراد مبتکر و متفکر ما همچون شهید مفتح، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید قرنی و بسیاری از شخصیت های مهم به شهادت رسیدند.

نجابت افزود: در انفجار حزب جمهوری بهترین افراد و وزاری ما را شهید کردند و متأسفانه در جریان شهادت شهید باهنر و شهید رجایی، مردان نامردی سه تابوت درست کردند و کشمیری را که خود عامل شهادت شهید باهنر و رجایی بود، به قول خود شهید محسوب کردند در حالی که وی بعد از بمب گذاری با زن و فرزندان خود از کشور فرار کرده بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به اتفاقات قبل و بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری در کشور خاطر نشان کرد: متأسفانه در فتنه هال سال گذشته بسیاری از خواص، نخبگان و کسانی که سال ها با این انقلاب، امام راحل و رهبری بودند، رهبر را در شرایط حساس تنها گذاشته اند و باید جوابگو باشند.

نجابت، با بیان این که نهضت آزادی، جنبش آزادی، سلطنت طلبان، وهابیون، و بسیاری از دشمنان تراز اول انقلاب اسلامی در این توطئه و کوتادی مخملی سال 88 دخالت داشته اند، یادآور شد: آنان با طرح این فتنه در واقع در پی براندازی ستون خیمه انقلاب و حاکمیت اسلام بوده اند.

وی یادآور شد: اوج مستی اصلاح طلبان از سال 77 تا 81 بود چرا که در این زمان، نقشه اجرای کودتای مخملی را در ایران در سر می پروراندند و برای تعریف پروژه و راه حل براندازی جمهوری اسلامی ایران، 25 میلیون دلار دادند تا این راه حل یکصد صفحه ای نوشته شود و در سایت ها و روزنامه های مختلف علیه انقلاب، ولایت فقیه و حاکمیت اسلامی سخنان بسیاری منتشر کردند.

دبیر عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت، ادامه داد: اکنون دشمن با راه اندازی جنگ نرم، در پی نفوذ به درون جوانان است و با تغییر در رفتار، نگرش، ذائقه و خوراک و پوشش جوانان ما می خواهد آنان را مسخ خود نماید.

نجابت، افزود: باید در این زمان آگاه تر از قبل وارد شویم و بسیجیان حقیقی باید مراقب باشند و بدون قرار گرفتن در حاشیه و اضافه کاری و غیره برای اسلام و ولی فقیه کار کنند.

وی ادامه داد: فتنه همیشه هست و باید در راستای مقابله با آن بصیرت کسب کرده و خود را نجات دهیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: احمدی نژاد ادبیات سیاسی جهان را بر هم زد و با سخنرانی های بسیار ارزشمند خود در سازمان ملل، ابهت و عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

نجابت بیان داشت: انتخابات دهم ریاست جمهوری به نفع احمدی نژاد بود چون او برای مردم رفاه نسبی را فراهم کرد و امکانات بهداشتی و رفاهی را به دورترین نقاط این کشور رساند.

وی ادامه داد: براساس آمار، 34 درصد رای انتخابات ایران برای روستاییان بود و این براساس آمار یعنی ده میلیون رای که قریب به اتفاق آن برای احمدی نژاد به دلیل خدمات انجام داده شده بود.

نجابت اضافه کرد: رییس جمهور ایران اسلامی ما فردی، شجاع و کم نظیر است و ضعف هایی نیز در وزار و کابینه و کارکنان دولت وجود دارد که در هر دولتی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به دستیابی ایران اسلامی به استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای خاطر نشان کرد: 85 درصد برق فرانسه از انرژی هسته ای تامین می شود، رژیم صهیونیستی 200 کلاهک هسته ای دارد و هند، پاکستان، آلمان و آمریکا نیز دارای انرژی هسته ای هستند و این حق ملت ایران است که به انرژی هسته ای دست یابند.

دبیر عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت یادآور شد: آمریکا اکنون از اسلحه و انرژی هسته ای ایران اسلامی نمی ترسد بلکه از اسلام و روحانیت مبارز ما می ترسد.

نجابت افزود: جنگ نرم دشمن، جنگ خطرناکی است که اگر مراقب نباشیم و با بصیرت وارد نشویم، خطرات و خسارات جبران ناپذیر دارد و افزایش بصیرت و ولایتمداری مهمترین عامل در نابودی این جنگ نرم است.

امام جمعه نکا نیز در این همایش اظهار داشت: در مقابله با جنگ سرد و نرم دشمن باید به بصیرت و صبر مجهز شویم.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا بیان داشت: بسیاری از بسیجیان، علما و بزرگان در زمان جنگ سخت، دارای شخصیت والا و برجسته بودند اما در برابر ناملایمات جنگ نرم دشمن دوام نیاوردند و در شرایط متلاطم خود را حفظ نکردند.

وی افزود: اکنون دشمن با برنامه ریزی مناسب در پی رخنه در خواص جامعه است و همه ما باید با هوشیاری در این میدان وارد شویم و در شرایط متلاطم خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت:  باید عبرت های عاشورا و کربلا برای مردم بدرستی بازگو شود تا مردم بیشتر و بهتر با این وقایع آشنا شوند.

وی بیان داشت: مداحان ما باید از زبان نافذ شعر، مطالعه دقیق کتب مختلف و روایات و احادیث، ائمه و اهل بیت(ع) را به مردم معرفی نمایند و از خرافه گرایی دوری کنند.

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: روحانیان و مداحان باید در این ایام دل مخاطبان را تسخیر و فتح کنند و پاسخگوی شبهات آنان در زمینه های مختلف باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات