۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۹۱۸۵۸

چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف چهارمین دوره طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب را از شانزدهم آذر تا پنجم اسفند ماه برگزار می‌کند.
بوي سيب


محسن جانجانی مدیر روابط عمومی رادیو معارف و دبیر چهارمین طرح ملی جشنواره وبلاگ‌نویسی بوی سیب در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: رادیو معارف صدای فضیلت و فطرت، چهارمین دوره طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب را برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: عباس شویم؛ ویژه یاران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گذشته و امروز، یزید 2011؛ ویژه دشمن شناسی، کربلا، آنگونه که بود؛ ویژه تحریفات عاشورا، یک هیأت حسینی؛ ویژه روش صحیح عزاداری، بخشی از موضوعات شرکت در این طرح ملی است.

جانجانی اظهار داشت: دوست من، خوبی پیشه کن؛ ویژه امر به معروف و نهی از منکر و حرم تو، خانه من است؛ ویژه بازسازی عتبات عالیات از دیگر موضوعات شرکت در چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب است.

وی با اشاره به این که این طرح از شانزدهم آذرماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند در چهار بخش وبلاگ نویسی، پادکست«رادیو اینترنتی»، بلوتوث صوتی عاشورایی و طراحی پس زمینه در این طرح شرکت کنند.

دبیر چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب یادآور شد: انتخاب بهترین پایگاه اینترنتی معارفی غیر دولتی از دیگر بخش های این طرح ملی است؛ همچنین دیگر آثار مرتبط با موضوع عاشورای حسینی در این جشنواره نام نویسی و داوری می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان بخش وبلاگ نویسی می توانند به دو صورت وبلاگ محور و پست محور در موضوعات یاد شده آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بخش داوری بیان داشت: جدا از داوری هیأت داوران، اعضای شرکت کننده در این طرح نیز می توانند به پست های دیگران امتیاز داده و آثار آنان را داوری کنند.

جانجانی تأکید کرد: مراسم اختتامیه این طرح ملی، پنجم اسفندماه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود و سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به سوریه و مشهد و جوایز ویژه فرهنگی به برگزیدگان این طرح اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق این طرح در سه سال گذشته تصریح کرد: علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر از آیین نامه برگزاری این مسابقه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بوی سیب به نشانی اینترنتی
http://www.bouyesib.ir مراجعه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات