۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۲۰۳۰
در نشستی خبری تشریح شد؛

جزئیات نشست مشترک جامعه مدرسین و اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات نشست مشترک جامعه مدرسین با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، محور اصلی این همایش را تبیین و پیگیری بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در نشستی خبری با حضور خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک جامعه مدرسین با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم خبر داد.

وی هدف این همایش را بررسی، تبیین و پیگیری بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: نشست مشترک جامعه مدرسین با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، روز شنبه 13 آذرماه با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این همایش آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تعداد هفت نفر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم تا یکی از مراجع عظام تقلید نیز در نشست مشترک جامعه مدرسین با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم سخنرانی کنند که هنوز این مساله نهایی نشده است.

آیت الله حسینی بوشهری، این نشست را پیش درآمدی بر هفتمین اجلاسیه عمومی جامعه مدرسین که در ماه های پایانی سال جاری برگزار خواهد شد دانست و محور اصلی همایش را فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر از جمله شخصیت ها، مدیران و کارشناسان، محققان و پژوهشگران حوزوی به این مراسم دعوت شده اند که  سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری در این همایش مورد بحث و بررسی حوزویان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، نشست مشترک جامعه مدرسین با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، روز شنبه سیزدهم آذر ماه از ساعت 30/8 آغاز و تا اذان ظهر در مدرسه عالی دارالشفا قم ادامه خواهد یافت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات